LG NB4530A zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG NB4530A zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

davyorinx 08-08-2013
Geschreven voor: LG NB4530A zwart

Bijzonder klank, mooi design , compact, vergeleken met vorige een enorme verbetering. Ik zou niet weten of ze nog beter kunnen.

igp2sci 20-05-2013
Geschreven voor: LG NB4530A zwart

Met HDMI-kabel iets moeilijker, maar met de optische verbinding super. De soundbar past perfect onder mijn LG TV. De woofer is actief en dus draadloos. Heel gemakkelijk in gebruik en ook als blutooth audio device. Het ruimtelijk effect is echter heel beperkt en komt zeker niet in de buurt van een 5.1-systeem. Anderzijds goed geluid en goede bas en voldoet aan de verwachtingen.

fransreulen 07-11-2013

Ik heb een Philips tv en een speciale hdmi/high speed/ethernet/arc kabel gekocht ( 35 euro) , maar met deze kabel nog steeds problemen met koppeling soundbar.

apkjamin 08-06-2013

Hoezo iets moeilijker?

Weet je zeker dat je een ARC-geschikte HDMI-kabel gebruikt? Dat moet er eentje zijn met ethernet. De meegeleverde HDMI-kabel is dat niet!

Die sluit je aan op de HDMI-RCA verbinding op je TV en op de HDMI-Out van de soundbar. Dat werkt bij mij zonder enig probleem, laat staan "iets moeilijker".