Teufel Cinebar 52 THX zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Cinebar 52 THX zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

Dekker 11-02-2017

Service en garantie rond uit slecht

Geschreven voor: Teufel Cinebar 52 THX zwart

Na 2,5 jaar deed de soundbar helemaal niks meer. Op hun website spreken ze over 12 jaar garantie. Dat is dus voor de behuizing en de speakers maar niet de elektronica.
3 tot 6 weken zou het duren na 8 weken een berichtje de aansturing van de speakers is stuk (natuurlijk in het Duits) € 140,-- kosten. 2 weken later de subwoofer doet het niet meer de aansturing van de subwoofer is stuk. Mailtje gestuurd direct een antwoord dat de servicedesk dit mailtje gaat beantwoorden. 2 dagen later weer gebeld. Nu een medewerker die geen Nederlands spreekt maar gebroken Engels. Ze gaan proberen mijn eerste mailtje binnen 7 dagen te beantwoorden. Voor mij nooit meer geen Teufel

Patrick Baro 02-09-2015
Geschreven voor: Teufel Cinebar 52 THX zwart

Mooi apparaat. Moet bij ons een NAD 7.1 set met B&W speakers vervangen omdat deze set te fors is in ons interrieur.
Deze Teufel soundbar is een uitermate goede compromis tussen formaat en geluidskwaliteit. Het haalt het zeker niet bij de NAD combinatie maar geeft een geweldig ruimtelijk effect. Nogmaals een 7.1 surround is het niet maar dat is mijn verwachting ook niet geweest.
Goed strak en vooral gedetailleerd geluid. Bovendien veel aansluitmogelijkheden.
Wel jammer dat er geen direkte keuze is voor het ingangssignaal. Bovendien kan ik het volume niet met de Raumfeld app regelen doordat ik de Raumfeldconnector via een optische digitale kabel heb aangesloten.