De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-B450/XN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Floris1234 09-02-2023
  • Product gekregen

Geen aanrader, storende achtergrondgeluiden

Geschreven voor: Samsung HW-B450/XN

Eerst het positieve. Installatie van de soundbar is eenvoudig en intuïtief, binnen een paar minuten ben je klaar om te starten. Ook de draadloze subwoofer verbind je eenvoudig met de soundbar. De afstandsbediening is klein en makkelijk in gebruik. Het geluid van de soundbar is erg goed, voor films maar ook voor muziek. De tonen zijn helder en de bas is diep.

Toch raad ik dit product niet aan. Zodra je de soundbar aanzet klinkt er een schelle zachte piep, deze blijf je horen tot je de soundbar weer uitzet. Dit hoor je ook door het andere geluid heen. Erg irritant. De subwoofer kan ook niet stil blijven, wanneer er op tv weinig geluid is, tijdens zachte scenes bijvoorbeeld, produceert de subwoofer een zacht bromment/ratelelt geluid. Er zitten in deze soundbar dus twee onzuiverheden of achterground geluiden die niet weggaan en die je luister ervaring er verstoren. Ik dacht eerst dat dit een defect was dus heb hem geretourneerd en een nieuwe gekregen, maar daar zit hetzelfde probleem in. Hij gaat dus weer retour.

Ik raad deze soundbaar aan niemand aan, de background noises zijn simpelweg te storend. Er is genoeg te vinden in deze prijsklasse dat daar geen last van heeft.

Pluspunten

• Mooi geluid

Minpunten

• Constante piep soundbar
  • Brommend geluid subwoofer