Philips HTS8141/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTS8141/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

sadnes 07-01-2012
Geschreven voor: Philips HTS8141/12 zwart

Wij hebben het apparaat bijna 2 jr., op 3 wkn. na, in huis gehad. Al hangend onder de bijbehorende TV, zag het naar onze mening perfect uit. Maar helaas kwam hieraan een einde, toen het geluid zelfstandig harder en zachter ging en het schuifje van de CD/DVD weigerde mee te werken aan de uit te voeren opdracht. Gelukkig voor ons viel dit nog net binnen de garantie termijn, want het apparaat bleek niet meer te repareren. Wat wij nu gaan aanschaffen weten wij nog niet omdat we enerzijds verwend zijn door het geluid van de HTS 8141/12, maar er ook huiverig voor zijn om een soortgelijk apparaat te kopen.

sijmonsbergen 09-01-2012

Herkenbaar verhaal, onze HTS8141 soundbar was ook niet meer te repareren, was hier niet heel rouwig om, mocht voor het aankoopbedrag een andere uitzoeken! Heb nu een HTS9140 gekocht, geen gedoe meer met een schuifje dat niet meer werkt, maar gewoon aan de bovenzijde invoeren. Geluid is minstens zo goed als de 8141 en dat met een passieve subwoofer (dus ook niet zo'n dikke kabel door de kamer). En bovendien Blu-Ray en 3D, een absolute aanrader.

MO30 14-10-2010
Geschreven voor: Philips HTS8141/12 zwart

De defaultinstelling van de ambisound en audiosync is niet mogelijk (defect?) moet dus steeds weer opnieuw worden ingesteld. Dit is ook het geval voor de ambisoundinstelling wanneer naar een ander invoer apparaat wordt geschakeld (decoder, HD-DVD ed.).

Geluidkwaliteit is goed, echter zeker niet super.

Easy link werkt niet zo goed als wordt voorgespiegeld, slechts een beperkt aantal zaken zijn hiermee te bedienen.

Het zappen van radiozenders is zeer traag.

Aansluiten is zeer eenvoudig.

soulscare 18-03-2010
Geschreven voor: Philips HTS8141/12 zwart

Vandaag ontvangen deze soundbar en mijn eerste indruk is dat het hier een prima apparaat betreft. Eenvoudig aansluiten:
1x hdmi naar tv
1x optische kabel van subwoofer naar Humax 5050c HD decoder /hdd
1x hdmi van Humax naar tv.
Alles werkt perfect. Prima geluid en ziet er strak uit onder de Philips HD tv.

Ik kan natuurlijk nog niet al te veel zeggen, daar ik nog alles goed moet instellen etc. maar een eerste indruk is veel waard. Betreffende duurzaamheid kan ik nog geen oordeel geven uiteraard.

Later meer......

Koropa 11-11-2009
Geschreven voor: Philips HTS8141/12 zwart

Nu 3 weken het apparaat in bezit, de voornaamste reden van aanschaf was de eenvoudige installatie, de moderne vormgeving zonder de vele draden en verbindingen.
Daarbij is er desgewenst van alles op aan te sluiten.
Het geluid is voortreffelijk, je moet er wel recht voor kunnen zitten. Muziek en film dvd,s worden zeer goed weergegeven op de 1080 HD TV.
Ik mis de achterspeakers totaal niet, kortom een aanwinst!