Philips HTS8160B zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTS8160B zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

peter me 04-07-2011
Geschreven voor: Philips HTS8160B zwart

Begin 2010 aangeschaft voor maar liefst 1100 euro. Omdat deze passend was bij aanschaf philips lcd 9704. Geeft bij lange na niet de kwaliteit die hoort bij de koopprijs. Ook kent het beperkte mogelijkheden voor het geluid. Er zijn maar enkele mogelijkheden voor de klankkleur en ook het volume is aan de lage kant. Al met al veel te weinig kwaliteit voor de (hoge) prijs.

MS1 21-01-2010
Geschreven voor: Philips HTS8160B zwart

Enkele dagen geleden de soundbar binnen gekregen en geplaatst onder mijn tv. De soundbar ziet er modern uit en geeft samen met de basbox een goed geluid. Vooral als je blueray met hd/mastersound gebruikt is het geluid zeer goed en erg helder. Mede door die helderheid is het wennen aan trompetgeschal en aan applaudisseren.

Was een echte surround set (6 speakers) gewend.
Het surround geluid van de soundbar is echt een stuk minder, maar dat kan natuurlijk ook niet anders.

De versterkercapaciteit is ruim voldoende. De aansluitmogelijkheden zijn ruim en in ieder geval afgestemd op een Philips tv.