De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG DS80TR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m**********@h********** 03-09-2024
Geschreven voor: LG DS80TR

Wij mochten deze soundbar testen van Review.nl.
Na de installatie van de bar (welke overigens niet helemaal gelijk duidelijk was, qua aansluiting van de kabeltjes in de bar zelf). De speakers en sub waren wel gelijk plug and play.
Mooi en kraakhelder geluid zit er in, de bass is mooi afgesteld en ook de dolby functie is echt heel goed!
Je zit compleet in je film en af en toe sprongen we zelfs op wanneer er ineens een spannend moment in de film zat!
Bijna bios waardig! De ai functie hebben wij maar weinig gebruik van gemaakt, die lijkt niet echt verschil te maken wanneer je de boxen draait bijv.
Ondanks dat ik de soundbar wel vrij groot van formaat vind, maakt hij dit wel goed in zijn kwaliteit!

Dalk 01-09-2024

Stijlvol LG

Geschreven voor: LG DS80TR

In combinatie met LG tv getest.
Erg makkelijk te instaleren. Meerdere stopcontacten nodig om alle boxen aan te sluiten. Verder maken ze zelfstandig een connectie en is er met de app makkelijk en overzichtelijk de installatie compleet te maken.
Het is in combi met de LG tv echt plug and play.
Schakelt zelfstandig over tussen bioscoop en gamen of muziek luisteren.
Wel allemaal handmatig nog aan te passen.
Geluid is helder en de bass diep. Surround boxen klinken helder.

Qua vormgeving past de soundsbar mooi onder de ruimte die de 55'' inch tv heeft onder het beeldscherm.

Geen minpunten ontdekt. erg gebruiksvriendelijk en doet precies wat je zou verwachten.

Pluspunten

• Makkelijk te instaleren.
  • Helder en diep geluid.
  • Werkt goed met LG tv
  • App werkt duidelijk en simpel

Koen 01-09-2024

Soundbar speaker installatie

Geschreven voor: LG DS80TR

Na het testen van product ben ik er achter gekomen dat dit een fantastische speaker installatie is werk goed samen met meerdere producten en de app na wat oefening werk prettig

Barbara 30-08-2024

Fijne en goede soundbar!

Geschreven voor: LG DS80TR

Ik mocht dit product testen. Een mooie soundbar,met een mooi design. Allereerst was de installatie plug and play (na installatie van de app en wifi). kon ik veel verschillende dingen instellen, zo kan je iedere speaker apart instellen en via AI het geluid op de ruimte aan laten passen. Er zit een flinke subwoofer bij, maar deze levert dan ook een goede bas. Zonder gedoe met kabels hadden de speakers een goede naadloze verbinding. Het geluid is vol en krachtig, met diepe bassen en heldere hoge tonen die mijn woonkamer echt vullen. Films en muziek komen hierdoor volledig tot hun recht, met een automatische stand die zich aanpast op wat je aan het kijken of luisteren ben. Ik kan moeiteloos schakelen tussen verschillende apparaten. Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • mooi geluid
  • lekkere bas

j*************@h********** 30-08-2024

Startersset

Geschreven voor: LG DS80TR

Ik heb de kans gehad om deze soundbar te testen. De set heeft een strak en praktisch design zonder gekke vormen. Het geluid is krachtig, maar de bass kan soms wat te hard klinken. Dit maakt het minder geschikt voor alle soorten muziek, maar voor series is het perfect. Het gebruik is eenvoudig; je kunt gemakkelijk verbinden via bluetooth, wifi of Apple. De verbindingsafstand is goed, tot 20 meter blijft je mobiel verbonden, hoewel er dan wel enige vertraging kan optreden. Kortom, een mooie, krachtige en gebruiksvriendelijke soundbar!

Pluspunten

• Krachtige bass
  • Strak design

Minpunten

• Installeren werkte niet vlot
  • Niet geschikt voor elk type muziek

Ilsevdg 29-08-2024

Wauw wat een soundbar!

Geschreven voor: LG DS80TR

Dankzij review.nl heb ik dit product een paar weken mogen testen en het resultaat is geweldig. De soundbar levert een mooi vol en ruimtelijk geluid dat het kijken van films een stuk intenser maakt. De volumeveranderingen in films zijn goed merkbaar, waardoor je helemaal wordt meegezogen. Ook het luisteren van muziek via Spotify is een plezier; zelfs op hoog volume blijft het geluid van hoge kwaliteit en vult het de kamer. De installatie verliep soepel: je sluit alles aan, voert de WiFi in en het werkt direct. De app is eenvoudig te installeren en biedt verschillende opties om het geluid naar wens aan te passen. Het systeem en de app zijn erg gebruiksvriendelijk, met veel mogelijkheden om het geluid te bewerken. Wat ik wel miste, was wat meer detail in de Atmos-ervaring van de achterspeakers. De soundbar past perfect onder mijn 58 inch TV en heeft een strak, modern ontwerp. De achterspeakers zijn compact en onopvallend. Al met al een uitstekende set voor zowel film als muziek.

Pluspunten

• Vol en ruimtelijk geluid
  • Gebruiksvriendelijke installatie
  • Veelzijdige en gebruiksvriendelijke app

s**********@h********* 28-08-2024
Geschreven voor: LG DS80TR

Ik heb dit product een paar weken mogen testen.
Ik ben heel tevreden en raad ik deze set zeker aan. Het geluid is beter dan ik van tevoren had verwacht.

De installatie was heel gemakkelijk, alles was vrijwel meteen gekoppeld aan mijn TV. Is verder ook heel makkelijk te bedienen, met de afstandsbediening van de TV. De afstandsbediening van de soundbar heb ik niet eens nodig gehad.
De set heeft een mooi design, je kan de boxjes makkelijk kwijt, alleen is de subwoofer wat groot.

De geluidskwaliteit is top, door de boxen is het kijken van vooral actie films en series meteen heel anders dan zonder. Het geluid beweegt om je heen waardoor de film/serie meer tot leven komt.
De soundbar heeft verschillende geluidsinstellingen, dit kun je ook makkelijk veranderen.
Het geluid kan heel hard zonder kwaliteitsverlies. Er is tevens een app, hiermee kan je het geluid van de boxjes ook nog aanpassen.

Jor1nde 23-08-2024

Mooi geluid

Geschreven voor: LG DS80TR

Mooi en goed werkende soundbar. Het design van de soundbar is mooi. Wel rekening houden met een relatief grote subwoofer. Geluid is heel erg mooi. De soundbar heeft kan een behoorlijk volume geven. De app die erbij hoort op de telefoon werkt opzich prima. Alleen het uitzetten van het surround sound geluid kan alleen via de app en niet via de afstandsbediening als deze aan staat. Ook is het geluid harder en zachter zetten via de app lastig, de stappen die je hierbij hebt zijn veel te groot. Misschien iets voor een update in de app.

Pluspunten

• goed geluid
  • mooi design

Minpunten

• app niet altijd optimaal

Daniel179 19-08-2024

Compleet geluidsysteem

Geschreven voor: LG DS80TR

Ik heb de LG DS80TR mogen testen en heb geniet van het mooie volle en ruimtelijke geluid.
Film kijken is nu veel leuker door het surround geluid en Dolby Atmos.
De 5.1.3 opstelling geeft een veel betere beleving. De spraak van voren is duidelijk en helder, en een actiefilm komt tot leven door alle geluiden die je om je heen hoort.

Muziek luisteren via spotify is makkelijk en indrukwekkend door het surroundgeluid. De hele set heeft genoeg vermogen om de buren te doen klagen.
Wat me ook opviel is dat het geluid niet vervormt als je het volume hoog zet. Echt super.

De installatie was super makkelijk.
Alles aansluiten, wifi invoeren en het werkt al, dan nog de app installeren en je kunt de verschillende instellingen/modi gebruiken.
Via de app kun je het systeem calibreren zodat het geluid zich aanpast naar de kamer.
Ook kun je de speakers afzonderlijk van elkaar harder of zachter zetten, bijvoorbeeld voor meer bass uit de subwoofer.

Een compleet systeem dat makkelijk is in gebruik en makkelijk is aan te passen.

Pluspunten

• Surround geluid
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Draadloze speakers (wel voeding)

Minpunten

• Atmos kan beter