Samsung HW-C450 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-C450 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Gert-Jan68 02-10-2010
Geschreven voor: Samsung HW-C450 zwart

Ik heb deze soundbar een paar weken geleden aangeschaft en moet zeggen dat het geluid top is
maar de rest vind ik minder
hij gaat automatich aan maar niet uit

en soms springt hij aan terwijl alles uit staat wat ik ook zeer vreemd vind
en als je de optiche kabel aansluit zit deze er gewoon los in normaal hoor je nog wel eens een klikje maar hier niet

de tonen kan ik ook niet regelen

ML 28-10-2011

Bij mij gaat ie wel automatisch uit, pas na ong. een half minuutje dus even geduld.

marioboy13 05-02-2012

je kan de automatisch inschakelen ook uitzetten dat die niet aan springt oke

GCR45 01-10-2010

Besteld bij Bestekeus.nl
Geen nederlandse handleiding gekregen maar een met spaans/portugees/frans/italiaans. Sound bar gaat wel automatisch aan maar niet automatisch uit(optische kabel) als de Samsung TV (UE 40B8000) afstandbediening gebruikt wordt. Ook is het geluid van de soundbar niet met de afstandsbediening van de Samsung TV te regelen. Kontakt met Samsung call center is al diverse malen op een mislukking uitgedraaid de laatse keer nadat ik mijn klacht had gemeld werd ik 11 minuten in de wacht gezet, ik heb toen de verbinding maar verbroken want dit is echt een zeer slechte service.

aica 10-07-2010
Geschreven voor: Samsung HW-C450 zwart

Soundbar staat inmiddels voor de Samsung Led en het geluid is met 100% verbeterd, echt super!! Zodra je de Samsung tv of Blu-ray aanzet springt de Sounbar ook gelijk aan.
Zowel een Blu-ray film of live concert, echt fantastisch.

Anoniem 08-07-2010
Geschreven voor: Samsung HW-C450 zwart

Een paar dagen thuis uitgeprobeerd icm Panasonic plasma TV en weer teruggebracht. Mooi vormgegeven en afgewerkt. Kwetsbare speakers. Goede afregeling subwoofer mogelijk. Mooie volle klankkleur, redelijke surround deken. Wel weer een afstandbediening erbij. Lastig om met drie ab's te werken.

lexumlauf 03-07-2010
Geschreven voor: Samsung HW-C450 zwart

Heel goede geluidsverdeling en bastonen zijn goed in balans met de luidsprekers op de soundbar.
Kortom een goede aanwinst voor uitbreiding van je Samsung digitale tv.

erwin2010 18-05-2010

Prima soundbar.

Voorzien van twee optische aansluitingen en 1 analoog.
Gaat vanzelf aan en uit bij het gebruik van optische aansluitingen.

Geluid is prima, veel bas.
Moest de subwoofer op min 4 zetten anders was deze te erg aanwezig.

Afijn een prima koop dus.