Philips HTS5120 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTS5120 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

torrentspy 22-02-2012
Geschreven voor: Philips HTS5120 zwart

Ik heb deze set ook al een keer laten ophalen door servilux, deze gasten repareren iov Philips. Ik had dus dezelfde problemen irritante ploppen uit de subwoofer en geluid wat regelmatig wegvalt. Na 2 weken de set weer thuis en het ploppen was verholpen alleen viel het geluid nog steeds om de paar minuten een aantal seconden weg. Ook heeft philips een firmware update op hun site gezet die het wegvallen van geluid zou moeten verhelpen, maar na deze geinstalleerd te hebben is er nog niets veranderd pfff . Never nooit meer een philips

mistyc 25-10-2011
Geschreven voor: Philips HTS5120 zwart

Op 5 augustus aangeschaft en geinstalleerd, echter na een minuut of 10 viel het geluid weg. Dit wegvallen duurt enkele seconden en gebeurt een paar keer per uur. terug naar de winkel en opgestuurt ter reparatie, na 2 weken was hij terug maar er was niets verbeterd. Dus weer naar de winkel en weer opgestuurd, dit heeft 3 weken geduurt en nu is hij weer terug met hetzelfde resultaat, echter nu maakt de soundbar ook geen contact meer met de subwoofer dus geen bassen. Wij worden er een beetje moedeloos van dan Philips kennelijk niet in staat is om dit soort dingen naar behoren te repareren en uitgebreid te testen. We gaan nu ons geld terug vragen.

willemas 02-02-2012

Sap helemaal niets van jouw beoordeling

Willemas 10-06-2011
Geschreven voor: Philips HTS5120 zwart

Juni 2010 hts 5120 met een Philips led tv aangeschaft een goede combinatie zou je denken.
Klachten: het geluid van de tv via soundbar afgespeeld viel ± 5 tot 10 keer per uur 2 á 3 seconden weg. De wireless subwoofer gaf vooral bij spraak een kloppend en ploffend geluid, erg hinderlijk.
Van alles geprobeerd in samenspraak met helpdesk Philips.
Na een reparatie van 2 mnd. nog dezelfde problemen. Uiteindelijk werd na 10 maanden door Philips toegegeven dat een nieuwe soundbar van het zelfde type geen oplossing zou zijn. Nu in het bezit van een hts 7140 een wereld van verschil kan ik zeggen.

HarPa 04-02-2011

Zelfde problemen...

Ploppen van de subwoofer en gemiddeld valt 6-8 keer per uur het geluid even weg. Philips gebeld... Nee hoor nog nooit van deze problemen gehoord! Jammer dat ik niet eerst de ervaringen van andere heb bekeken. Er zijn dus wel degelijk problemen met deze set.

dierick etienne 08-01-2011

--------Update review, 8-1-2011----------
Ik heb de "software" ook opgegradeerd maar er is helemaal géén verschil. Het probleem is nog altijd hetzelfde. Heb mij nu een hts8141/12 aangeschaft en wat een vereschil. Het is echt een plezier om naar te luisteren.
Philips heeft ook mijn "e-mail" adres geblokkeerd omdat ik een paar keren raad gevraagd had. Mooie service & dienst van een groot wereldbedrijf.
Groetjes.

--------1e review, 29-12-2010--------
heb een philips soundbar 5120/12 aangekocht in november 2010 en tot vandaag 29/12/2010 heb ik hem nog niet kunnen gebruiken. de draadloze subwoofer werkt een paar minuten en daarna komen er alleen storende & zeer vervelende geluiden uit. zal dit zeker en vast niet meer kopen in de toekomst en het ook aan niemand aanraden. goedkoop maar zeer dure koop.

123YTREZA 06-01-2011
Geschreven voor: Philips HTS5120 zwart

Heb de soundbar al 2 keer moeten binnenbrengen. Subwoofer geeft een vervelend dofgeluid tijdens gespreken en om de zoveel tijd valt het geluid weg.
Dikke rommel dus.

plumster 04-01-2011
Geschreven voor: Philips HTS5120 zwart

ik herken de problemen van voorgaande reviews niet, heb na aanschaf wel gelijk de software geupdate en staat de subwoofer wel binnen een straal van 2m. Persoonlijk vind ik het geluid gewoon goed, zeker gezien zijn prijskaartje.

Hans135 24-11-2010
Geschreven voor: Philips HTS5120 zwart

23-11-10 ontvangen en aangesloten. Woofer geeft na elke stilte een plop. Erg storend bij spraak. Philips gebeld. "Is bekend probleem, meneer. Monteur komt dit ter plekke oplossen". Hierna constateer ik ook dat geregeld het geluid van de Sounbar enkele seconden uitvalt. Dit bij 2 verschillende geluidsbronnen en zowel via de optische als de coax ingang. Vandaag weer Philips gebeld of dit ook een bekend probleem is. "Nee meneer.Hiervoor moet u app. opsturen"??. Hoezo mevrouw"? Monteur komt toch ter plaatse voor het al bekende probleem?". "Nee voor dit soort apparaten komen wij niet aan huis. De info die mijn collega gegeven heeft is niet correct".

Geluidskwaliteit tov TV speakers: Bas is iets beter maar verder weinig verschil.
Conclusie: Niet kopen.

Sijmonsbergen 17-08-2010
Geschreven voor: Philips HTS5120 zwart

Ik schrijf deze review omdat ik voor de aanschaf van dit apparaat geen review kon vinden, daar heb ik nu spijt van. Ik heb deze set vorige week in huis gehad en viel me op het eerste gezicht helemaal niet tegen. Omdat ik een 32'' tv heb (Philips) vond ik deze soundbar mooi aansluiten, heb er ook gelijk een standaard bij besteld waar tv en soundbar op gemonteerd kunnen worden. De soundbar ziet er mooi en slank uit. De geluidskwaliteit is prima, deze is dan ook 400W. Jammer dat er geen Ambisound op zit, wel is er de mogelijkeheid om te wisselen tussen stereo en dolby surround. Klinkt allemaal prima (ik heb wel de Bass gelijk op Max gezet).
Ik heb er ook gelijk een Ipod dock bij besteld (jammer dat deze er niet standaard bij zit). Eenvoudige bediening, maar weinig mogelijkheden. De Ipod is (in tegenstelling tot de gebruikasaanwijzing) wel te bedienen met de afstandbediening, maar heeft geen mogelijkheid om de afspeellijsten op de tv te laten zien (wat enorm handig is). Verder heeft de soundbar ruim voldoende aansluitmogelijkheden (optisch, digitale coax, HDMI etc.) Tot hier gaat het dus allemaal goed, tot dat we bij de draadloze subwoofer komen, deze vertoont zeer irritante doffe tonen wanneer de set zacht staat (bijvoorbeeld op een rustig moment in de film waar alleen gesproken wordt). Het lijkt wel of de woofer dan heel kort aanslaat om de basstonen in de stemmen weer te geven, echt geen gehoor. Ik heb Philips gebeld hierover en ik moest de woofer dichter bij de soundbar plaatsen (maar wat heb je dan aan draadloos?). Naar mijn mening kun je dit gewoon niet draadloos oplossen, zeker als ik kijk naar de dikte van de wooferkabels van de set die ik nu gekocht heb (HTS8141. Wanneer de soundbar een bedrade subwoofer zou hebben dan had ik 'm zeker gehouden en hier kunnen aanbevelen.