Sony α DSLR-A200 + DT 18-70mm + SAL-75300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony α DSLR-A200 + DT 18-70mm + SAL-75300 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Tuigh 24-03-2009

Na een Canon Powershot A720 was de overstap naar een DSLR best groot. Maar de Sony A200 is een geweldige camera met veel mogelijkheden, ook de lenzen zijn geweldig. De 18-70 heeft een mooie groothoek en de 75-300 lekker veel zoom. Ook het ontstofmechanisme is geweldig!

G.K 29-07-2008

Ik heb de camera begin februari 2008 gekocht. Menustructuur is duidelijk en heeft veel mogelijkheden. de doorslag voor mij was de beeldstabilisatie in de body i.p.v. de lens.

verbeek 08-05-2008

Ik heb deze sony A200 nu een tijdje in bezit, en ik vind hem echt fantastisch!! Ik twijfelde bij de aanschaf tussen een Nikon D60, Canon 400D of de Sony A200.
Het feit dat de A200 als een van de weinige beeldstabilisatie in de body heeft, gaf voor mij de doorslag om te kiezen voor deze camera.

Verder is de prijs gunstig, zijn de lenzen voordeliger t.o.v. de Nikon en Canon omdat ze niet voorzien hoeven te zijn van beeldstabilisatie. De bijbehorende 18-70 en 75-300 lens zijn ook prima om met redelijk licht, bijzonder goede foto's te maken.

MM Kummel 13-03-2008

Ik heb de gedateerde A100 ingeruild voor de A200. Gebruikersgemak (menu en functiebesturing) beter. Evenals scherm en verhoging van de ISO waarde. Verbeteringen zeker. Body van de A100 had alleen een degelijker uitstraling. Grip was ook fijner. Lens 18-250 een aanrader!

heerk 15-02-2008

De camera ligt niet lekkerin de hand; de handgreep is te ondiep. Als geheel maakt de body een goedkope, plastic indruk. Positief: een groot 2.7display. Ik gebruik deze camera met mijn oude, zeer goede, Minolta lenzen.