Canon EOS EOS 450D + EFS18-55IS + EFS55-250IS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS EOS 450D + EFS18-55IS + EFS55-250IS zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Kjoop 15-01-2010

heb de camera nu 4 weken, en hij werkt super: gebruiksgemak, scherpte foto's, etc. Dit is een perfecte camera als je geen professioneel fotograaf bent (die zullen waarschijnlijk ook een duurdere prof. versie aanschaffen) en toch mooie, scherpe en goede foto's wilt maken. Doordat de foto's 12Mb zijn, kan je ze later ook nog prima bewerken. Echt een aanrader dus!

G.I. Jane 08-04-2009

Goede camera voor een redelijke prijs. Ik heb de kit en de 55-250 IS lens gekocht en nog geen moment spijt van gehad. Misschien zijn deze lenzen niet heel erg lichtsterk maar voor buiten en normale omstandigheden een geweldige camera. Binnen zeker goed in combinatie met een externe flitser. Ik heb er net zoveel plezier van als destijds de Canon G3. Ik vind het een voordeel dat het lichte camera en lenzen zijn, al voelt het kunststof wel een beetje goedkoop aan. Een aanrader.

wenzin 06-01-2009

Net voor de kerst deze fantastische camera gekocht. Vooraf twijfelde ik tussende Nikon D60 & de Canon 450. Na beide camera's in de hand hebben gehad viel mij op dat de Canon minder weegt als de Nikon. Ook de zoeker van de Canon is zeer helder. Bij Nikon toonde deze wat geelig.

De eerste foto's gemaakt de automatische stand maar heb deze al snel durven verlaten. Als je de gebruiksaanwijzing goed doorleest is dit ook geen probleem. De camera is zeer gebruiksvriendelijk. Instelmogelijkheden meer als voldoende voor een camera in dit segment.

De 55-250 objectief vindt ik een toegevoegde waarde. Mooi voor clo'se ups en portret foto's. Hiermee kun je het object mooi inkaderen.

Mijn eerste foto's zijn werkelijk prachtig.

Een echte topper!

robert1960 07-05-2008

Werkelijk fantastische camera, fijn om mee te werken. Maakt mooie foto's met natuurlijke kleuren, ook erg weinig ruis op 400 en 800 ISO. Een aanrader!

Martin25 12-04-2008

Toppertje!!! Wat een heerlijke camera. De kitlens maakt geweldige foto's. De lens zelf voelt wel erg plastic aan. Voordeel is dat ie erg licht is.

Live view is het niet voor mij. Kijk toch liever door de optical view finder.