Canon EOS 50D + EF-S 18-200mm IS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 50D + EF-S 18-200mm IS zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

A.E. Huisman 16-08-2010

Al jaren lang gebruiker van de eerste betaalbare digitale spiegelreflex camera de Canon D300. Deze in combinatie gebruikt met de canon lens 28-135 IS USM, de standaard 15-55 en de 50 1.8 lenzen. De 28-135 lens helaas defect en nu toch eindelijk de stap genomen.
Nu de D50 combi met de 18-200 IS gekocht. Wat een verschil! De camera body ligt mij beter in de hand, camera is snel ( 6.3 fr/sec ) en heel comfartabel bedienbaar. Juist de snelheid sprak mij aan omdat ik veel aan sportfotografie doe.
Lens is helaas niet snel, maar natuurlijk wel handig met een groothoek en telelens.

pamstevens 30-09-2009

Ik heb deze camera nu ongeveer 2 maanden en gekocht voor natuur opnames en kleinkinderen.

deze camera bevalt tot op heden goed.
makkelijk in gebruik bij de automatische standen.
Je kunt de gevorderdestanden snel en gebruikers vriendelijk instellen naar eigen wensen.
(heb wel al vele jaren ervaring met de OM 1 van olympus, daar moest je alles met de hand instellen.

Het spelen met de verschillende kleur opties (zoals geprogrammeerd in de camera geeft geen problemen.

Dat de body en lens een aardig gewicht hebben vind ik prettig werken.
Doordat deze camera hoger is dan bijvoorbeeld de eos 450 reeks, ligt hij lekker in de hand.

Kortom, tot op heden ben ik content met de aanschaf van dit toestel.
Als ik de fotos thuis toon (op de TV via de dvd recorder) geeft het een mooi scherp beeld.