Sony α DSLR-A230 + DT 18-55mm + DT 55-200mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony α DSLR-A230 + DT 18-55mm + DT 55-200mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

fhs18 26-07-2010

Overzichtelijke instellingen en makkelijk in gebruik. Maakt mooie foto's met heldere, warme kleuren. Heb er wel meteen een andere lens bij gekocht (18-200) om continu wisselen te voorkomen.
Standy shot in de body is een goede uitkomst om een goede lens te kopen voor een redelijke prijs.

nelis33 19-11-2009

Na 10 jaar met een sony cybershot te hebben rondgelopen nu toch de stap gemaakt naar DSLR. Deze vergeleken met canon en nikon, wat volgens iedereen toonaangevende merken zijn. Het formaat van de body's verschilt heel erg dus ik adviseer om ze toch even te "voelen" Het grote voordeel van de sony is de stabilisatie in de body, waardoor de lenzen goedkoper kunnen. Net de eerste foto's gemaakt, en werkt perfect! Nu nog op de auto stand, lekker snel en perfecte foto's. Nu nog alle mogelijkheden uitproberen, maar dit zijn er zoveel dat ik nog wel even bezig ben.