Sony α DSLR-A390L + DT 18-55mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony α DSLR-A390L + DT 18-55mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Darran 07-04-2012

Camera nu bijna een jaar in het bezit.

Twijfelde eerst tussen de Nikon D3100 en deze Sony.
Bij een foto speciaal zaak toch voor deze gekozen.

Voordelen van deze Sony:
-Snelle camera, klik en klaar.
-Beeldsabilisator in de camera zelf gebouwd (scheelt bij aanschaf lenzen)
-Gebruiksvriendelijkheid.
-Solide / Oerdegelijke design (ook mooi om te zien)
-Kantelbaar display

Dik tevreden mee.

Binnenkort ga ik hiervoor een extra lens kopen (75 300mm) en een goede flitser.

Statief ook gekocht.

Opa1940 02-08-2011

De vakantie foto's zijn mooi geworden. Goede camera, goed en makelijk menu.Ik ga het steeds leuker vinden om te fotograferen. De Minolta objectieven zijn goed te gebruiken. Koop binnenkort wel een nieuwe moderne flitser. De oude begint keuren te krijgen.
Dik tevreden.

Ruud

Edkooistra 20-05-2011

Sinds een half jaar de camera in bezit. Degelijke en mooie camera, geen spijt van gehad. Veel knopjes, waarvan het soms wel even handig is om te weten welke waarvoor dient. Kantelbaar scherm is ideaal, vooral bij foto's vanaf de grond oid. Zeker een aanrader.

misterFGR 10-04-2011

Prima camera, heb hem nu twee weken en je schiet er vrij gemakkelijk een goede foto mee. De opties zijn niet heel uitgebreid maar prima voor mij als startend amateurfotograafje.

Er wordt software bij geleverd waarmee je eventueel een RAW-foto zou kunnen bewerken.

Heb de kitlens van 18-55 maar ergens in de tas gestopt en een sigma DC 18-200 erbij gekocht om het bereik een beetje te vergroten. Bijkomend voordeel is dat je niet telkens je lens hoeft te verwisselen.

Leuke camera om lekker mooie foto's te maken.. zeer tevreden

Opa1940 01-04-2011

Schitterende camera. Niet te duur en het voordeel voor mij is dat ik de 2 lenzen en de flitser kan gebriken van de oude Minolta camera.
Eenvoudig in gebruik en maakt prachtige foto's.
Zeer tevreden
Ruud

Anoniem 08-03-2011

Na een jaar zoeken naar een betaalbare camera eindelijk de knoop doorgehakt. Dit ook naar aanleiding van advies van mijn neef. Ik kan nu ook de twee (2) lenzen en de flitser gebruiken van m'n oude Minolta. Scheelt honderden euro's
Maakt verschrikkelijk mooie foto's. Echt haar scherp.
Hier voor gebuikte ik een CanonPowershot maar dit is veel beter. Veel makkelijker in gebruik d.m.v. een simpel menu. Dus, dik tevreden

Maran132 14-01-2011

Ik heb deze camera gekocht. Was hiervoor in bezit van een Olypus e500. Als beginnende amateur fotograaf vond ik de olympus veel moeilijker om mooie foto's mee te maken. Het gebruiksgemak is op de Sony vele malen prettiger in gebruik. Ik heb niet de standaard 18-55 lens maar de 18-200. Geen problemen mee. De prijs kwaliteit verhouding is prima!! een aanrader.

4j4UAQ9P 09-01-2011

Een geweldige camera met vele mogelijkheden.
Wat resulteert in mooie foto's.
Veel mogelijkheden in hand bediening voor mij.
Mooie foto,s op automaat voor mijn vrouw.
Kortom ben er erg blij mee.

Pilot1960 29-10-2010

Mooie degelijke camera, direct bij het vastpakken al een goed gevoel. Mooi in balans. De foto`s zijn zoals je van zo`n camera mag verwachten, mooi scherp en vol kleur. De beeldstabilisatie in de body doet zijn werk goed, voordeel is dat deze in de body zit zodat je geen dure lenzen met stabilisatie hoeft te kopen. Live Vieuw werkt perfect, je kunt in het scherm blijven zien wat je fotografeert. Iets wat veel camera`s in deze prijsklasse niet kunnen. Het klapbare LCD scherm is ook erg makkelijk als je over de hoofden van mensen iets wilt fotograferen.
Kortom: heel veel camera voor een nette prijs.