Sony Alpha SLT-A77 en 18-55mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Alpha SLT-A77 en 18-55mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Esmee97 31-08-2014

Mijn keuze voor deze camera, was vooral omdat hij enorm lekker in de hand ligt en dat kan ik zeker bevestigen!
Ook het draaibare scherm is erg handig.
Mogelijkheden met deze camera zijn erg breed,je kan enorm veel met diafragma en sluitertijd etc en vooral de bediening is erg duidelijk en makkelijk.
Oftewel, als amateur heb je enorm goeie foto's en een camera voor het leven!

lanzilli 29-08-2014

Super camera
Stabilisatie werkt perfect ook bij 8 en 12 fps
Genoeg keuze mogelijkheden voor instellingen, maar de makkelijkste is auto+
Waterpas in de zoeker is erg handig met name voor panorama foto's.
Heb hier zeker geen spijt van

Jolette 26-06-2014

Erg fijne spiegelreflexcamera. Schiet prachtige beelden, zeer gebruiksvriendelijk. Ook in de automatische stand vele opties. Vind het met elke camera weer even wennen maar de a77 werkt erg fijn. 10+ voor de snelheid van de camera, ideaal!

Remco Ketting 16-06-2014

Super snelle camera met enorm scherpe foto's. Al gebruik ik de 16-50 F2.8 SSM en niet de kitlens.

De EVF (elektonische zoeker) is echt een super uitvinding. Alle info staat direct in je zoeker. Sluitertijd en diafragma wijzigingen komen direct door. Het is alsof je via je scherm (live view) kijkt. Klein nadeel van de EVF. Het vraagt aardig wat stroom. Vandaar dat ik nu 4 accu's heb. (Per 2 in de vertical grip)

Camera houdt lekker vast voelt solide aan. Groot pluspunt is de weather sealing die ook op de 16-50 F2.8 SSM zit. Hierdoor is angst voor een spatje regen verleden tijd.

Jammer dat de gps wat langzaam is. Duurt langt voordat hij een fix heeft.

Veel mogelijkheden, waaronder HDR waarbij je 2 foto's krijgt. 1 zonder hdr en 1 met (De hdr foto zijn 3 foto's waarbij de belichtingsstops zijn in te stellen van 0.3 tot 1.0 EV)

Goeie filmkwaliteit op 1080P 50p. Mooi scherp, mooie kleuren en goede fps.

Tip: Koop er snelle sd kaarten bij. Foto's zijn nogal groot (tussen 14 tot 20mb) Op burst mode kunnen 12 foto's op volle resolutie op jpeg en RAW geschoten worden. Heb vie Amazon Sony sd kaarten aangeschaft met een snelheid van 94mb/s. Deze kaarten zijn zeer aan te raden. Ook als je de foto's wilt kopiëren naar een pc/laptop