De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MQ5260WHBL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Danielle 03-10-2022

Handig om in huis te hebben

Geschreven voor: Braun MQ5260WHBL

Mooie staafmixer, veel functionele functies zitten erop.
Erg handig om babyvoeding mee te pureren en later kan het wat grovere stukken malen.
Super handig in het gebruik

s***********@g******** 30-09-2022
Geschreven voor: Braun MQ5260WHBL

Mooi en praktisch product met voldoende accessoires. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Timebag 09-09-2021

Een fijn en onmisbaar apparaat

Geschreven voor: Braun MQ5260WHBL

Aangeschaft omdat de Aan/Uit-kop van mijn Braun MQ 745 niet meer werkte (heel erg jammer). Gelukkig pasten de accessoires van de MQ 745 op de MQ 5260WHBL. Bovendien heb ik nu ook nog een spiraalsnijder. Het apparaat ligt heel goed in de hand (beter dan de oude) en is ook nog sterker (1000Watt). Ik ben gewend dat Braun goede kwaliteit levert. Zo ook weer bij deze staafmixer (Scoorde overigens heel hoog bij de duitse Stiftung Wahrentest).

Pluspunten

• Krachtig
  • Aan/Uit-knop werkt door eenvoud
  • Accessoires oude staafmixer passen!!!!

CG 10-02-2021

Robuuste staafmixer met krachtig vermogen

Geschreven voor: Braun MQ5260WHBL

Een fijne staafmixer met voldoende power. Wij gebruiken de mixer vooral voor het maken van soepen, smoothies en het malen van yam. Daarom zochten we een mixer met genoeg vermogen. Er zitten ook nog handige hulpstukken bij. Wij zijn tevreden en hopen de mixer lange tijd mee zal gaan.