Braun Multiquick professional MR 6550 M BC + HC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multiquick professional MR 6550 M BC + HC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

cr20 18-01-2012

Waardeloos apparaat. Wij hebben deze set 2,5 jaar geleden gekocht en hij is nu afgeschreven, omdat de plastic miskommen versleten zijn. We kunnen nu alleen nog de garde en de metalen staafmixer gebruiken.

Mette 04-12-2010

Deze staafmixer doet wat hij belooft, heeft een sterke motor en is gemakkelijk uit elkaar te halen.
Minpunt: de RVS voet blijft vies van binnen en de etensresten lopen er uit in je volgende te malen voedsel.
De voet geeft krassen in pannen en dat is goed te zien in de plastic beker die erbij geleverd wordt.

Thamara 20-01-2012

Als je na het gebruik de RVS voet gelijk even onder de kraan afspoelt, ben je van jouw "probleem" verlost.
Kleine moeite.

F.Brouwer 20-12-2011

Het lijkt mij , dat als je nieuwe voedsel gemengd wordt met oud voedsel de totaal score van deze mixer een 0,0 had moeten zijn !

piebe 08-08-2010

Aan dit product mankeert niet veel de staafmixer en de opties zijn uitstekend. De downside van het product is de (nieuwe) fabrikant. Het was niet duidelijk wel snijmes ik moest bestellen ivm slijtage. Meerder mailwisselingen leidde uiteindelijk tot stilte bij Braun. Vervolgens toch maar besteld via de site .. en natuurlijk verkeerde ontvangen. Slechte nazorg en service van de fabrikat !!!

Gonnhirrimm 08-03-2010

Zeer fijne en complete set. Onze belangrijkste reden om deze te kiezen was de ijscrusher. En die werkt perfect: een cocktail in een handomdraai!
Maar ook de andere onderdelen zijn super. Er is erg veel mogelijk met de vele losse delen die slim op elkaar passen. We hebben zelfs onze blender eruit gedaan, dit apparaat werkt veel fijner.
Alleen de mixer is geen volwaardige vervanging voor een echte mixer.

Finy 14-11-2011

ik kan het niet beoordelen om dat ik hem niet in bezit heb maar wel intresse er in heb ,ik heb een vraag en dat is wel of U al eens Aardappelpuree er mee gemaakt heeft .Want ik heb ergens gelezen dat dit niet gaat.Want dit zou een plakkerige substantie worden en plakken als lijm.Finy

Gonnhirrimm 20-01-2012

Na enkele jaren nog steeds tevreden over dit product. Nog geen slijtage, maar we gebruiken 'm ook niet dagelijks. Wat verder lastig is gebleken, is dat je de aanknop stevig moet blijven indrukken, wat best zwaar is en eigenlijk alleen kan als je 'm echt goed vertikaal houdt.

Marina28 01-02-2009

Sinds kort in het bezit van deze Braun staafmixer.
Positief punt:
- gemakkelijk schoon te maken
- veel assecoires
- variabel in te stellen snelheden
- ideaal voor kleine porties voedsel, noten, kaas, etc.

Minpunten:
- slagroom kloppen wil niet lukken, de room wil niet stijf worden (wat met oude mixer geen enkel probleem was)
- tijdens het hakken/mixen/etc. moet de 'aan'knop ingedrukt worden gehouden, met wat kleinere handen leidt dit nogal snel tot kramp in de duim!

Welmoed 26-11-2006

Sinds gister ben ik in het bezit van de BRAUN staafmixer.
Deze had ik veel eerder moeten hebben.
Wat een fijn apparaat om mee te werken en het is gemakkelijk schoon te maken.
Ik heb oude parmezaanse kaas gemalen en dat ging zo snel
Doordat ik op jullie site staafmixers heb zitten vergelijken, en deze als beste
scoorde, kon ik in de winkel meteen het goede product kopen.

Eric J.F. Kleijssen 14-09-2006

Na een zeer moeizame start - kreeg van de winkel eerst een veel goedkopere
basisuitvoering (!) en veel heen-en-weer gemail, onduidelijke communicatie
onduidelijke contactperso(o)n(en)...na veel vijven-en-zessen uiteindelijk toch
het juiste exemplaar waarvoor ik betaald had...daar koop ik dus niet meer.
Nadat mijn vorige Braun staafmixer kuren begon te vertonen na 15 jaar (!)
trouwe dienst wilde ik per sé weer een Braun.
Fantastisch apparaat, gemakkelijk in gebruik, Ice crusher werkt heel goed,
bekers zijn ook prima (al gebruik ik ook nog steeds de beker die bij het vorige
exemplaar zat). Schoonmaken gaat uitstekend al vind ik het makkelijker de
spullen even 'onder de warme kraan' te houden dan in de vaatwasser te stoppen,
zeer degelijke materialen gebruikt. Altijd gebruiksklaar, nooit kuren,
betrouwbare keuekenhulp...voor weer 15 jaar hoop ik :-)