Dyson DC37 Animal Complete roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC37 Animal Complete roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

scheh02 01-09-2013

Oude Bosch aan de kant gegooid(zie andere review)
Deze Dyson is van een andere planeet. Wat een ding zeg. Diep onder de indruk wat deze met vuil en vacht van mijn huisdieren doet.
Op de slaapkamer hebben we donkerblauw dik tapijt waar je echt alles op ziet. Nu is er een kat die witte haren heeft dus.....
Met de speciale borstel die roteert hoef je maar 1 keer te vegen i.p.v schrobben todat de haren weg zijn.
Het karretje loopt mooi achter je aan op de vloer en ook drempels zijn makkelijk te nemen. Op een trap gaat het iets lastiger allemaal maar het gaat. Deze versie is wel zo'n beetje de meest luxe denk ik. Tijdens uitpakken van de doos blijf je maar spullen ontdekken, wat een hoop accesoires zitten hier bij zeg!
Je moet er even aan wennen maar dan heb je door wat voor een kwaliteit je in huis hebt gehaald.

Sibil 02-07-2013

Wij hebben 2 Siberische Husky's(sledehonden) die in het voorjaar erg verharen omdat de wintervacht verdwijnt.
Wat een succes deze aankoop, ofschoon het wel een financiëel plaatje heeft, maar het is het geld dik en dwars waard.
Ik maak de stofzuiger vaker schoon dan 1x per maand en ik heb een extra filter gekocht want om de 14 dagen gaat er een schone filter in. Een stofzuiger die moet werken moet je ook goed onderhouden en daarbij 5 jaar garantie !
Veel hulpstukken erbij geleverd, mijn kleden zijn haar vrij!
Ik kan iedereen die een huisdier heeft deze stofzuiger aanbevelen... Mijn huis is schoon !!!.....

Nmolenaar 15-03-2013

Wij hebben drie katten in huis en de DYSON DC 37 doet precies waar hij voor gemaakt is!
De stofzuiger heeft een enorme zuigkracht die niet afneemt.
Dit is echt een perfecte stofzuiger die in zijn klasse op eenzame hoogte staat.

Bouke1974 17-09-2012

Na een Miele overgestapt naar een stofzuigerzakloos apparaat. Lang moeten wennen aan het apparaat. Ideaal dat ik nooit meer zakken hoef te kopen en het geeft je ook een goed gevoel als je ziet wat er allemaal uitkomt na een stofzuigbeurt. Ik ben nu wel tevreden maar ik zou hierna niet zo veel geld meer uitgeven voor een stofzuiger. Een Miele van 300 Euro is ook prima. Het speciale opzetstuk voor dierenharen werkt perfect. Mijn bank met kattenharen is perfect schoon. Conclusie: mooi een goed werkend apparaat waar je echt een periode aan moet wennen qua gebruik, alleen erg duur qua aanschaf.

Chrissy142 13-08-2012

Ik heb deze stofzuiger nu een maand of 4 in gebruik en ik wil niet anders meer!
Toen onze Miele S4150 kapot was, baalde ik enorm.
Dat vond ik ook een super stofzuiger!
Heel veel tijd geïnvesteerd om te bekijken wat ik zou gaan kopen. We hadden al besloten om de voorloper van deze, met de normale wielen, te gaan kopen. Maar toen dit model met een leuke aanbieding te koop was, hoefde we niet lang na te denken. Hoewel de prijs, ruim 400 euro, echt wel even slikken was.... ;-)

Maar ik ben nu een echte Dyson fan!
Wij hebben honden en katten en met deze stofzuiger heb ik gewoon echt het gevoel dat alle haren uit het kleed weg zijn. Buiten op ons terras hebben we grastapijt liggen. Met de Miele was het een ramp om dat tapijt harenvrij te krijgen. Met de Dyson is het een peulenschilletje!

De stofzuigerstang ligt makkelijk in de hand, de roterende borstel werkt super. Wel zuigt 'ie eens vacuüm op het dunnere speelkleed. Maar dat is een kwestie van even wennen hoe je dat kleed zuigen moet.
De hulpmiddelen gebruik ik eigenlijk weinig.

Ook hebben wij als accessoire de hondenborstel gekocht. Ook helemaal top!

Kan ik helemaal geen minpunten bedenken?
Jawel....
Als de parketborstel er op zit, kun je de steel niet opbergen aan de slede.
En het leeggooien van het de opvangbak, blijf ik een vies karweitje vinden.... Maar bij ons zit de bak ook altijd behoorlijk vol met haren en zand :-)

De stofzuiger glijdt moeiteloos achter je aan. Is ook makkelijk op te pakken.
Hij wordt hier dagelijks gebruikt en tot nu toe geen mankementen ondervonden. Maar die verwacht ik voor zo'n prijs ook niet!

Kortom, ook onze volgende stofzuiger wordt zeker weer een Dyson!

Prutsky 23-10-2012

Waar heb je dit model voor ruim 400 euro kunnen kopen? De prijzen bij kieskeurig starten vanaf 500 euro namelijk.

stofzuign 24-02-2013

Waar was de aanbieding voor 400 euro?

Gebruiker79 16-02-2012

Geweldige stofzuiger die voldoet aan al mijn verwachtingen.
De haren van onze hond verdwijnen perfect en ook hebben we geen last meer van akelige volle, stinkende stofzuigerzakken. Met 1 druk op de knop leeg je de opvangbak.

Kortom: Een echte aanrader. Hij is het geld dubbel en dwars waard.