Electrolux ZE330G bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZE330G bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

nicee1981 17-02-2013
Geschreven voor: Electrolux ZE330G bruin

Sinds ongeveer een half jaar hebben wij de Ergospace stofzuiger in bezit. Inmiddels zijn wij over dit apparaat niet zo tevreden.

Kort na aanschaf van de stofzuiger bleek al, dat de rubber bocht in de zuigmond de neiging heeft om naar binnen te gaan staan, waardoor de bochtopening kleiner wordt. Dit heeft een negatief effect op de zuigkracht.

Ook vinden wij dat de stofzuiger erg veel zuigkracht verliest bij een half gevulde stofzak. Eigenlijk moet de zak al vervangen worden bij halfvol omdat er zoveel zuigkrachtverlies optreedt dat wij er onvoldoende mee kunnen schoonmaken.

Tenslotte functioneert nu sinds enige weken het oprolmechanisme van het snoer niet meer goed: de laatste 80 cm snoer wordt niet meer opgerold, of slechts met moeite wanneer je het snoer handmatig naar binnen duwt.

Wij hebben in het verleden goede ervaringen gehad met stofzuigers van Electrolux, en dit apparaat stelt ons echt teleur. Ook zijn wij van mening dat een stofzuiger van minder dan een jaar oud niet de bovengenoemde gebreken mag vertonen.