AEG AET3510 zwart, oranje, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AET3510 zwart, oranje, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Xris83 08-08-2013

Koop dit nooit! Miskoop van de eeuw! Het enige mooie is het design, voor de rest een rotapparaat! Hij zuigt voor geen meter. Als je je hand ervoor houdt, merk je weinig. Het snoer is te kort en je moet hem om de paar minuten schoonmaken omdat de stof er tussen zit. Daarnaast is het materiaal niet degelijk (allemaal plastic). Geef mij maar gewoon een miele, bespaart je een hoop ellende. Ik stuur ook een mail naar de Aeg, ik heb hem een half jaar, maar nu alweer stuk.

OSCR 02-01-2013

Wat een rotapparaat! Wij hebben deze stofzuiger een half jaar in ons bezit, maar vanaf het begin zijn we al niet tevreden. En het wordt alleen maar erger! Hij zuigt voor geen meter, zit altijd verstopt, terwijl ik braaf na bijna elke ronde het filter ed uitspoel. Sowieso al slecht dat je zo vaak een filter moet uitspoelen, aangezien je na het spoelen 24 uur moet wachten, voordat je weer kunt stofzuigen. De haren van de hond zuigt hij wel op, maar als het maar iets zwaarder is, blijft het liggen.

vivit 26-11-2012

We kozen voor deze stofzuiger door de goede reviews, maar zijn zelf echt niet tevreden. De stofzuiger zit zeer snel verstopt en de opvangbak is heel snel vol. Daarnaast is het snoer echt heel kort en moeten we dus vaak van stopcontact wisselen onder het stofzuigen, ook niet heel handig. De zuigkracht is ook niet zo goed als de dyson. Doe mij maar weer gewoon een dyson. Zelfs onze oude stofzuiger (dyson van 7 jaar oud) werkt nog beter dan deze! Wij zijn dus helaas een beetje teleurgesteld. Jammer!
De enige voordelen die ik kan noemen: hij is wel lekker licht en maakt iets minder herrie.

silvio comis 26-02-2012

Als Dysonfan en dus cycloonfan was ik op zoek naar een tweede stofzuiger voor de 1e verdieping .Ik wilde absoluut geen stofzak.Heb lang gezocht en geduld gehad.Uiteindelijk heb ik hem gevonden in dit model.
Als man en techneut heb ik geen enkele moeite met machinerie .Ik heb echter een a-technische hulp,die al jaren mijn Dyson niet kan "demonteren",schoonmaken en opbergen.Toen ik deze zuiger ging bekijken en testen signaleerde ik gebruiksgemak en voldoende zuigkracht.De hulpstukjes die ik het meest gebruik "prik"ik op de steel.Op de trap komt hij ook goed weg.Kortom een prima stofzuiger voor een schappelijke Prijs.Ik betaalde 88€

silvio comis 15-06-2012

Inmiddels heb ik dit apparaat 5 maanden in gebruik en ik sta nog steeds achter mijn review die ik enkel dagen na aanschaf schreef.het is nog steeds een prima compacte stofzuiger.