Philips EasyLife FC8135 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EasyLife FC8135 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

tilly7 11-11-2014

deze stofzuiger nu een jaar in bezit en ik vind hem steeds irritanter met name de steel. Als je hem in wilt schuiven ben ik zeker een halve minuut bezig soms.
Hiervoor had ik een philips exxpression, deze vond ik geweldig, maar nu hebben ze weer van alles veranderd en niet ten goede.Ik vind het kunststof ook wat goedkoop en vrij breekbaar. ik had hiervoor ook al een exemplaar besteld die al gebreken vertoonde, namelijk bij het wieltje voor, daar zat al een scheur, waardoor hij niet goed zoog.
Al met al zou ik deze stofzuiger niet aanraden.
O ja en die plumeauborstel zat er bij het eerste exemplaar wel bij en na omruiling dus niet meer. En idd ook niet na te bestellen. Gelukkig hadden ze deze bij de Action.

Anna2511 19-10-2013

Mijn Miele hield er na 11 jaar mee op, ik had op dat moment helaas geen Miele-budget, dus dan maar deze Philips. En het blijkt maar weer eens dat goedkoop duurkoop is.

positief:
- vermogen
- lang snoer
- praktisch ontwerp, zoals simpele powerknop ipv draaischijf

negatief:
- geen kliksysteem voor telescoopstang. Stang 'floept' vaak uit slang
- verliest snel vermogen, ook als stofzuigerzak nog lang niet vol is
- geen opbergvak voor accessoires; die hang je aan de stang en vallen er regelmatig vanaf
- stofzuiger niet stabiel, rolt makkelijk om en gaat dan uit doordat de powerknop uitsteekt
- erg lawaaiig
- zuigmonden niet handig. Met name de speciale parketborstel is volkomen nutteloos
- oprolsysteem gevoelig

Petsteen 12-07-2013

Robuust model, maar wel een stuk lichter dan mijn vorige Miele. Zuigt prima en het parketmondstuk is heel handig. Wel behoorlijk veel herrie als je hem vol open zet.

Het opzetstuk aan de buis vind ik wel handig, dan heb je je hulpstukken altijd bij de hand en hoef je niet meer te bukken om ze uit de stofzuigerbody te halen.

Wat ik mis is een plumeauborstel om de trap mee te kunnen zuigen. Vreemd dat die niet standaard wordt meegeleverd en ook niet te bestellen is voor dit model op de website van Philips.

Het snoer had ook wel wat langer gemogen.

Roald1611 17-06-2012

Deze stofzuiger is een aanrader. Mooie compacte vormgeving en hoge zuigkracht. Daarnaast kunnen de extra borstels met een klem aan de buis bevestigd worden, zodat je deze altijd binnen handbereik hebt. De buis is telescopisch verstelbaar, dus op elk gewenste lengte in te stellen. Het snoer moet je d.m.v. een drukknop weer in laten rollen, dus niet dat irritante gedoe van automatisch oprollen. De zuigmond heeft een parketstand en wieltjes, waardoor het zuigen heel licht en soepel gaat.

Ik denk overigens dat al het bovenstaande voor de gehele Philips serie FC843X van toepassing is, met hier en daar misschien een afwijkend detail.

O ja, ik ben een man. (Voor het geval je van vrouwen niets aanneemt)

Sonyboy 26-06-2012

Bij diverse Philips stofzuigers lees ik dat ze erg warm worden. Is dat bij deze ook het geval ?