Philips PowerPro FC8764 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro FC8764 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Hero35 04-07-2013

Sinds enkele dagen deze Philips in huis, na eerst een paar weken een Dirt Devil Infity te hebben gebruikt, deze viel qua zuigkracht zo tegen, dat deze hooguit geschikt is voor de bovenverdieping. Deze philips daarentegen is zeer krachtig en zuigt het hoogpolig vloerkleed weer netjes in model. Na me veel verdiept te hebben in de andere leverbare modellen van Philips, bij dit model uitgekozen i.v.m. compact formaat en makkelijk te legen stofbak. Lengte stang en wendbaarheid prima. Het snoer kan nooit lang genoeg zijn, maar op zich prima. Een aanrader, zeker nu met in totaal 5 jaar motorgarantie.

Hero35 22-10-2013

Inmiddels is de stofzuigerslang van de stofzuiger kapot. Dit gebeurde begin augustus j.l. Gebeld met de klanteservice van Philips en na vele telefoontjes en chats heb ik nog steeds geen nieuwe stofzuigerslang en is het ook niet duidelijk wanneer deze wel komt. De service van Philips laat dus sterk te wensen over, bedenk dit voordat je een product van hen aanschaft.

jhardon 19-09-2012

Geweldige zuigkracht.
geluid: zeker niet hard!!
mooie stozuiger.
lange snoer!
grote stofreservor!
stofzuig slang is lang genoeg.

jhardon 07-01-2013

Ik schreef dat de zuigkracht met 3standen te regelen was,
maar dat is niet het geval!
ik zuig mijn vinyl op de bovenverdieping nu op een lagere stand en ben ZEER TEVREDEN OVER DE STOFZUIGER!

jhardon 21-09-2012

Nog even een aanvulling van hierboven.
De stofzuigslang is redelijk zwaar,maar voor een gezond persoon een kwestie van wennen.
Als je deze stofzuiger voor een vinyl/pvc vloer wil gebruiken die ''LOS'' ligt raad ik je deze stofzuiger af,
wij hebben boven een losliggende vinyl vloer,maar deze stozuiger heeft 3 zuigstanden,met de middelste stand zuigt hij de vloer op,en de laagste stand is ook niet geschikt om goed deze vloer te zuigen.
Voor een laminaat vloer is deze stofzuiger perfect!!!

JanS uit Budel 21-07-2012

Compacte stofzuiger met zeer hoge zuigkracht.
Niet super stil, maar acceptabele
Sofreservoir makkelijk te legen.
Geen stofzakken meer nodig en dat scheelt toch weer in de kosten.