Dyson DC19T2 Origin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dyson DC19T2 Origin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

Remont 31-01-2013
Geschreven voor: Dyson DC19T2 Origin

Dit is onze tweede Dyson in 6 jaar tijd. De eerste stopte er na iets meer dan 5 jaar mee en onze laatste na iets meer dan een jaar! In beide gevallen een brandlucht en vervolgens geen enkel leven meer in de stofzuiger te bespeuren..

We hebben geprobeerd telefonisch contact te leggen met de Dyson helpdesk maar dit is tot op heden nog niet gelukt! Nu maar afwachten of onze mail (die toch alweer 4 dagen geleden vertsuurd is) wel beantwoord gaat worden.

We hebben ondertussen een andere stofzuiger gekocht (omdat we niet weken zonder kunnen uiteraard) van het merk Samsung en die doet het vooralsnog prima voor een derde van de prijs.

Wij zijn na de eerste Dyson alsnog een keer voor een Dyson gegaan omdat wij het zagen als "DE stofzakloze stofzuiger" maar voor ons geen Dyson meer!

Officiele reactie van Dyson 01-02-2013

Beste Remont,
Wat vervelend om te horen dat het je niet lukt om contact met ons te leggen. We zullen zo snel mogelijk op je email reageren.
met vriendelijke groet,
Dyson

simonew 21-03-2013

Heb ik ook gehad. aan/uit schakelaar doorgebrand. Nieuw onderdeel besteld bij Expert, voor een tientje en hij doet het weer.