Philips PowerLife FC8452 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerLife FC8452 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Rapidskippy 22-08-2012

Het is een stofzuiger met heel veel zuigkracht, ergwendbaar en mooi compact model. Helaas heb ik een paar minpuntjes, daar ik dit nietgewend bent van Philips.
De borstel van de slede liet mij na een paar weken al in de steek. Vreemd! Wellicht is er iets los gegaan van binnen..? De telescoopbuis schuift tijdens het zuigen erg snel in, waardoor je steeds je buis weer moet uitschuiven. Ben ik ook niet gewend van Philips. En de slang laat gaandeweg het zuigen los van de telescoopbuis, waardoor ineens de telescoopbuis op de grond ligt, en jij staat met de stofuigerslang in je hand. Hoop dat Philipshier nog oplossingen voor heeft, want de stofzuifer zelf is PRIMA!

Officiele reactie van Philips Nederland 27-11-2012

Beste Rapidskippy,

Uit uw review begrijp ik dat u niet geheel tevreden bent over uw stofzuiger. Ik betreur het om dit te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat u dergelijke klachten ervaart met het apparaat. Na aankoop heeft u 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat. Ik wil u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen, mijn collega kan vervolgens bekijken wat we voor u kunnen betekenen.

Philips Webcare

Ed 23 27-06-2012

Het is een zeer handig en compacte stofzuiger met flink wat zuig kracht heel gemakkelijk is ook dat je de zuig vermogen kunt minderen

Sanntjuh 07-05-2012

Een zeer krachtige stofzuiger die zeer compact is. Het enige jammere is dat er een vrij korte snoer bij zit.
Door de aparte wieltjes draait de stofzuiger feilloos met je mee.
Daarnaast vind ik het een voordeel dat de steel van de stofzuiger is langer is dan "gewoon", het is namelijk een xxlsteel. Ondanks mijn 1,70 is dit prima te hanteren, hoef nu niet gebogen te stofzuigen.