Bosch BGL35MOVE7 beige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL35MOVE7 beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Altink 26-01-2015
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE7 beige

Goede, handige stofzuiger... Alleen jammer dat het mondstuk (binnenin) af is gebroken, waardoor er onvoldoende zuigkracht overblijft.

Klaartje1946 20-01-2015
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE7 beige

Een heerlijke stofzuiger, lekker licht en toch kiept 'ie niet om. Hij volgt zo makkelijk, nooit trekken en sjorren.
Het enige dat ik mis is een luchtschuifje op de buis, dat vind ik toch handiger dan de elektronische zuigkrachtregelaar.

Anissa50 05-06-2014
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE7 beige

Stinkt al vanaf het begin en wanneer ik de stofzuiger openmaak, krijg ik hem niet fatsoenlijk dicht waardeloos.

Officiële reactie van Bosch 10-06-2014

Beste Anissa, Als je op de onderstaande link klikt kom je op onze pagina waar je de informatie vindt over de service voor je stofzuiger. Je kunt ook terug gaan naar de winkel waar je het apparaat hebt gekocht. Bosch Home Nederland.

Willem de.vandi 24-12-2014

Wij hebben recent ook dit type gekocht en hij stinkt echt heel erg. Ook met nieuwe zak etc.. Ben zelf longpatient dus niet goed voor mij. Heb jij een oplossing gevonden?

polarbeardiving 18-03-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE7 beige

Top stofzuiger. Beweegt flexibel zodat je alle hoekjes kan vinden. De zuigkracht is zelf te reguleren, waardoor alle soorten vuil goed opgezogen kunnen worden. Het design van de stofzuiger is ook nog eens mooi, en dat voor een stofzuiger!

anjavaneck 14-03-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE7 beige

Ik ben blij met deze stofzuiger. Hij is licht en ik neem hem makkelijk mee van beneden naar boven en omgekeerd. Geen gesjouw meer. Wat ook enorm bevalt is zijn zuigkracht, fijn is het ook dat hij daarbij niet aan mijn vloer blijft plakken. Verbeterpunt, tja... er is geen ruimte voor de hulpstukken. Die moet je, indien nodig, eerst weer beneden ophalen.

klaaske arendsen 14-03-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE7 beige

De stofzuiger is makkelijk in gebruik. Heeft een mooi geluid , is redelijk geruisloos. Heeft een krachtig zuigvermogen die uitstekend over een gladde vloer gaat. Zelfs kleine stofdeeltjes worden meegezogen,(vogelstof).Hij heeft een langer snoer en mooie lange slang. Afijn, een prima apparaat om mee te werken.

hansdemoed 04-03-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE7 beige

Bosch heeft met dit model een mooie lichtgewicht stofzuiger op de markt gezet met een vermogen van 2200Watt. Wat direct opvalt is de ouderwets ogende flexibele zuigslang, die ook nog eens meewerkt ipv tegenwerkt en de metalen inschuifbare metalen zuigbuis met een goede lengte, waardoor voorovergebogen zuigen niet nodig is.
De stofzuiger laat zich eenvoudig door het huis meeslepen door de goede kwaliteit wielen, de compacte behuizing en het kogelgewricht waarin de zuigslang gekoppeld wordt aan de stofzuiger.
Sterk punt is ook het oprolmechanisme van het (platte) netsnoer.
Als kritische consument kon ik slechts 2 puntjes van kritiek ontdekken. Zo heeft de knop van de variabel instelbare zuigkracht (Wattage) weinig grip, waardoor het instellen een beetje lastig kan zijn, en mis ik een opbergvakje voor de 2 bijgeleverde kleine zuigmondjes. Het zou praktischer zijn indien deze opgeborgen kunnen worden onder een klepje zodat ze altijd direct voor handen zijn.
Eindoordeel: een aanbevelingswaardige stofzuiger die van mij een 8,8 krijgt!

Meningkoning 04-03-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE7 beige

Ik vind het een heerlijk compacte stofzuiger, frisse kleur. Ideaal die grote wielen. De parketborstel werkt goed op mijn laminaat.