Rowenta RO8221 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO8221 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

marcelt 03-01-2014
Geschreven voor: Rowenta RO8221 zwart, blauw

Stofzuiger nu ruim 1 jaar in bezit. Ronduit spijt van aankoop. Zuigkracht, die al tegen viel, is steeds minder geworden, ondanks regelmatig (zelfs vaker dan voorgeschreven) reinigen van de filters. Rowenta heeft 'm na laten kijken maar doet het heel goedkoop af door te zeggen dat er niets aan mankeert. Tja, de slager zal ook nooit zeggen dat zijn biefstuk niet smaakt. Apparaat onder consumentenbescherming teruggestuurd naar de leverancier. Kijken of deze het wel netjes oplossen. Verder een heel erg groot nadeel en volgens mij een ontwerpfout is dat de lucht via beide zijkanten wordt weggeblazen i.p.v. bovenuit, zoals bij de meeste stofzuigers. Nu blaast de stofzuiger de stof, die je juist wilt opzuigen, door de hele ruimte. Ons advies: NIET KOPEN!!

Waterman12 26-11-2012
Geschreven voor: Rowenta RO8221 zwart, blauw

ik heb deze stofzuiger eveneens gekocht ondanks tegenvallende beoordelingen, bevalt mij nog steeds prima. Minder stroomverbruik, lawaai, minder als mijn vorige stofzuiger, Ligt ook aan de instelling minder zuigkracht; minder herrie en grootste zuigkracht ook iets meer herrie,ik heb wel geen trappen, dus daar kan ik niet over meepraten en zet de extra hulpstukken niet vast op de stofzuiger, vond ik handiger.
Ziet er natuurlijk ook perfekt uit. Heeft wel iets meer plaats nodig in de kast dan mijn vorige. Maar al met al ben ik (tot nu toe) zeer tevreden.

marcelt 23-11-2012
Geschreven voor: Rowenta RO8221 zwart, blauw

Ondanks die ene slechte review op Kieskeurig toch deze Rowenta gekocht vanwege de energie zuinige motor en de actie van Rowenta om de stofzuiger binnen 2 maanden terug te sturen wanneer deze niet bevalt. Zo op het oog een degelijke stofzuiger in een trendy kleurtje maar voor dat laatste koop je 'm niet. Inderdaad erg stille stofzuiger maar de zuigkracht valt tegen in verhouding met onze vorige Philips stofzuiger met 2000W. Onbenullig grote hulpstukken die niet onder elk kastje passen. Met de driehoek stoot je snel overal tegenaan. Stofreservoir schiet er soms vanzelf uit. Wij gaan dit strak testen maar verwachten nu al dat wij 'm weer terug sturen.

HuisJan 27-10-2012
Geschreven voor: Rowenta RO8221 zwart, blauw

Stofzuiger wordt intensief gebruikt aangezien er veel huisdieren zijn en veel kleine kinderen over de vloer. Wat meteen opviel is dat stofzuiger eerder koprol maakt dan omdraait. Zaten binnen 10 minuten krassen op waardoor winkel hem niet meer terug wou nemen... Hulpstukken houder valt steeds van stofzuiger af dus hulpstukken heb je nooit bij de hand. Grote zuigmond kan alleen aan stang worden gezet, dit is vervelend bij trappen. Na een maand lekte het apparaat zoveel lucht dat je hem helemaal uit elkaar moet halen en schoon moet maken. Na 45 minuten rommelen zuigt hij weer, maar nooit meer als van ouds. Dat was na 2 weken al over. Blijf weg van dit te dure ding. Echt rommel. Spaar door en haal een Dyson.