Electrolux ZUPG3801 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZUPG3801 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

JvdKl 30-09-2013
Geschreven voor: Electrolux ZUPG3801 zwart

Wat als eerste opviel toen wij deze stofzuiger een paar jaar terug kochten was dat hij veel stiller is dan onze oude electrolux (met zak).
Wij wilden weer dit merk omdat de oude stofzuiger het meer dan 10 jaar heeft uitgehouden zonder problemen.

Het legen van de stofcontainer gaat makkelijk, wij doen dat eigenlijk na ieder gebruik. Ondanks dat wij een hond en kat hebben, stinkt de stofzuiger nooit (en ons huis dus ook niet). Wat dat betreft zeer tevreden.

Waar wij minder tevreden over zijn is dat binnen 2 jaar de zowel de slang (klepje bovenop) als de stofzuigermond kapot zijn gegaan. Duurzaamheid van de onderdelen valt ons dus tegen. Motor zelf blijft het goed doen en ook lawaai is niet toegenomen.
Het is het ons wel waard geld uit te geven aan vervangende onderdelen omdat het een fijne stofzuiger blijft.