Electrolux ZB2943 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZB2943 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patricia58 21-01-2014
Geschreven voor: Electrolux ZB2943 rood

Op volle kracht zuigt deze ZB 2943 13 minuten en geen 35 minuten zoals overal in de specificaties is te lezen.

Omdat ik dat nergens op internet of in winkels in de specificaties heb gelezen, dacht ik dat hij stuk was en heb ik deze bij de Bobshop om kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar. Hier deden ze niet moeilijk over maar ook de Bobshop wist niet dat die 35 minuten alleen voor de halve kracht geldt. Uiteindelijk heb ik het ergens bij buitenlandse reviews terug kunnen vinden.

Verder ben ik heel tevreden over het apparaat. In tegenstelling tot het oude model is deze snel weer opgeladen.

De duurzaamheid heb ik een 6 gegeven omdat ik hier nog niks over zeggen kan. Mijn vorige is een jaar of 5/6 meegegaan, dus ik hoop deze ook.