Philips Jewel FC9060 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Jewel FC9060 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Karin1983 20-04-2011
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Ik heb deze stofzuiger nu een paar weken in mijn bezit. Ik ben er heel tevreden mee. De zuigkracht is heel goed en doordat de stofzuigerkop een hoek heeft, kom je ook goed in hoeken, waar je anders niet bij komt.

Wat ik ook handig vind, is dat de stofzuigerzakken voor deze stofzuiger niet zo heel duur zijn en je ze overal (ook goedkoop op de markt en braderieën!) kunt kopen.

Het enige nadeel tot nu toe vind ik, dat er niet zo veel hulpstukken bij zitten.

adriemeijer 01-06-2009
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

De zuigkracht en de stille motor deden mij de eerste weken geloven dat we hier echt met iets goeds van Philips te maken hadden. Nu, bijna een jaar na aankoop moeten we constateren dat deze stofzuiger een afrader van de eerste orde is. De zuigmond vertoonde al vrij snel een scheurtje waardoor hij niet meer stevig vastzat. De (dure) stofzakken zijn snel vol. De slang schiet om de haverklap uit de stofzuiger, de knop om de stand van de borstels te veranderen brak eergisteren af; het omzetten van die knop ging toch al erg lastig.

gj15 22-08-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

zeker geen goede keus zuigt eerste tijd tamelijk tot redelijk en dan wordt het steeds minder ,sluiting stofzak wisselen werkt slecht, al ruimte tijd in gebruik tijd voor een nieuwe

Pickup 23-07-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Gebruiksvriendelijke stofzuiger, licht in gebruik en zuigt de matjes van de vloer, maar is door de instelbare zuigkracht goed te regelen.
En voor de huidige prijs een goede koop.
Vooral het reukpatroon een aanwinst ,lekker frisse geur.
Ook de zuigmond is gebruiksvriendelijk voor laminaat, zweeft als het ware.
Heel tevreden mee.

ineke48 25-06-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

uitstekende stofzuiger. We hebben 3 katten en vloerbedekking, maar asl er gestofzuigd is lijkt het wel een nieuwe vloerbedekking
Ik kocht trouwens 10 zakken voor 7,50 euro, op de markt
Ik vind alleen de groote wat onhandig, maar hij werkt prima !

Oneill17 29-05-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Geweldige stofzuiger! Dit keer niet een apparaat gekocht na het lezen op deze site maar gewoon door de goede verkoop in de winkel. Wij waren overtuigd toen de verkoper de stofzuiger op vol vermogen zette, de slang afkoppelde en met de vlakke hand op de zuigopening, de stofzuiger optilde... Nu is stofzuigen inderdaad een prettige bezigheid, het is gewoon een goed apparaat. De losse hulpstukjes liggen in de kast en die pak ik alleen als het nodig is.
Het stofzuigen op een gladde vloer gaat wel aanmerkelijk makkelijker dan het stofzuigen van vloerbedekking, maar dat is misschien meer een kwestie van techniek?!

Cruella77 27-05-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Geweldige stofzuiger!!! Ik zuig graag sinds ik 'm heb..... terwijl ik altijd een hekel aan zuigen had ;)
Hij ruikt heerlijk, maakt geen herrie en het maakt niks uit op welke vloer maar het gaat allemaal goed. Heb in mijn huis oa laminaat, tegelvloer en vloerbedekking liggen. Geweldig ding voor het geld wat ie kost.

Frenkelman 23-05-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Ik hbe deze stofzuiger nu een maand en ben erg tevreden. Als je de power laag zet is hij muisstil en zuigt nog steeds prima. Een echte aanrader, ook als je zoals in mijn geval een houten vloer hebt.

D. Giesbert 10-05-2008

1 woord: GEWELDIG.

Tja het kan voorkomen dat de hulpstukken van de buis af gaan, maar dan heb je hulpstukhouder gewoon niet goed vastgeklikt of je hebt met de buis/hulpstukhoudere ergens heel hard aangestoten.

Alex van Tongeren 06-05-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Zo, wat een stofzuiger! Zeker vergeleken met mijn ouder stofzuiger. De stofzuiger is zo geruisloos dat je denkt dat ie niets doet, dat is echter zeker wel het geval! op de hoogste stand is ie op laminaat zo krachtig dat je de zuigmond maar bij het vuil hoeft te houden en het wordt er letterlijn ingezogen. De zuigmond is verder ideaal voor laminaat door z'n driehoekige vorm. Je komt zeer makkelijk langs je plinten. Dit is zeker een top-stofzuiger.

JanNouwens 27-04-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Sterkste punt is dat deze stofzuiger zeer geruisloos is, zeker in vergelijking met de FC 8601/02 Expression van Philips (sterkste punt).

Goed regelbaar zuigvermogen; ca. 50% is voldoende voor het tapijt.

Het gebruik van de geurvulling wordt overigens afgeraden als men kleine kinderen heeft; daarom deze nog maar niet geladen.

Jolanda40 27-01-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Een geweldige stofzuiger. De borstels aan de grote mondstuk zijn heel praktisch. Hij neemt alles van de kanten mee. Doormiddel van de geur bolletjes ruikt het ook nog eens erg lekker. Er zijn alleen op één ding na alleen maar pluspunten. Het minpuntje zijn de losse opzetstukken die gevestigd een aan de stang zijn. Deze laten snel los al je het amper aanraakt. Tijdens het stofzuigen blijft het verder wel zitten. Dus met een paar woorden is dit een TOP stofzuiger.

erickknapen 26-11-2007
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Wat een geweldige stofzuiger. Dit is een toppertje, in vergelijking met onze oude 1600 w Bestron. Deze heeft een zeer goede zuigkracht, is redelijk stil en het snoer is lekker lang. Deze stofzuiger werkt met het bekende S-Bag systeem. Een kleine opmerking heb ik wel; de hulpstuken die je op de steel kunt klikken werkt niet, bij het zuigen onder tafels ed stoot je deze eraf jammer.

Loma 30-10-2007
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Ben erg blij met deze stofzuiger!

Uitstekende zuigkracht en goed regelbaar, lichtgewicht, prima wendbaar, rijdt als vanzelf met je mee, geen gesleur, stille motor.
De vorm van de 'voet' is handig evenals de borsteltjes langs de zijkanten, daar kun je mooi mee langs meubels en plinten.

De geurkorrels zijn een beetje onzin (een beetje waspoeder opzuigen heeft hetzelfde effect ;)
De extra borsteltjes kun je niet opbergen in de stofzuiger, maar die gebruik ik toch niet.

Een echte aanrader deze stofzuiger!

Johan2004 21-04-2007
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Afgelopen week deze stofzuiger bestelt via internet.

Wat een overstap zeg....Voorheen werd de vloer hier altijd met een goedkopere afk 1400 watt gestofzuigd. Het was, in positieve zin, even wennen aan de zuigkracht. Op volle kracht maakt maakt hij wat geluid maar zuigt werkelijk alles op. Een aanrader voor mensen die een goede en ook betaalbare stofzuiger zoeken.

Mocht ik mijn menig op (korte) termijn nog moeten veranderen, omdat er toch bepaalde gebreken zijn oid., zal ik dat zeker hier ook vermelden.

Vooralsnog kan ik niet anders zeggen prima apparaat.

toni2 13-04-2007
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Een hele goede stofzuiger, 80% minder herrie dan mijn miele s380 van anderhalf jaar oud (weggegeven), rijdt soepel door het huis, heeft een lang snoer itt de miele en een geavanceerde tri borstel die het vuil niet vooruit duwt maar echt opzuigt.
Comfortabel zuigen kan dus wel!

marco en marian 22-03-2007
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Prima apparaat doet wat hij moet doen. Uitstekende zuigkracht. stille motor. De vloerborstel heeft een ideale vormgeving en komt goed langs de kanten. Goeie aanrader voor weinig geld.

Tessa_nl 22-08-2006
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Wat een verademing,hij zuigt geweldig.
Is niet te zwaar,enorme zuigkracht in vergelijking met onze andere stofzuiger.
Erg geschikt voor het verwijderen van honden en kattenharen.
Dus als u op zoek bent naar een nieuwe stofzuiger raad ik u deze zeker aan!

Nikos.1 29-07-2006
Geschreven voor: Philips Jewel FC9060 blauw

Sinds een paar dagen deze stofzuiger in huis. Wat een verademing in
vergelijking met de vervangen stofzuiger.
Stil, krachtig, stabiel en zuigt perfect alles op. In de hoogste
zuigkrachtstand blijft vloerkleed aan de zuigvoet vastzitten.
Wij werden even geconfronteerd met het vuil wat de vervangen stofzuiger niet
had opgenomen, dat was echt schrikken!
De geurkorrerls zorgen voor een fris en aangenaam aroma.
Wel jammer dat de losse borsteltjes niet in de zuiger zelf opgeborgen kunnen
worden.