Philips PowerPro Compact FC8472 zwart, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC8472 zwart, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

OmeSjaak 02-08-2014

Caution: Extreme Suction Power staat op de stofzuiger. En dat klopt. Op volle kracht zuigt hij zo de deurmat vast en til je die op tot aan het plafond. Doe dus geen gekke Frank Zappa truukjes! En als je dacht dat je oude stofzuiger het huis ook schoon zuigde, think again. 10 minuten met dit zuigmonster door je huis en er zit zoveel stof in de container dat je denkt had ik deze maar eerder gehad. Die oude stofzuiger heeft zoveel rotzooi laten zitten, dat geloof je niet. Waanzinnig. En je ruikt niets, geen typische uitlaatgeuren. De tweede dag was mijn Hepa-filter al zo vies dat ik deze in een emmer heb schoongemaakt. Het water werd keizwart. Voor de zekerheid maar buiten in de rioolput weglaten lopen. De derde dag plots van het ene moment op het andere verloor hij de helft van de zuigkracht. Ik dacht hebben de andere resensenten die dit rapporteerden toch gelijk. Moet ik afscheid nemen en terugsturen? Het Hepa filter was weer helemaal vol. Weer schoongemaakt en 1 dagje laten drogen. En nu de vierde dag zuigt hij weer als vanouds. Schakelde hij nu uit veiligheid terug naar halve kracht omdat ik een hele tijd bezig was en hij misschien te warm werd? Of schakelde hij terug omdat het filter weer vol zat? Na 3 maanden zou je volgens de manual het filter moeten reinigen. Maar bij mij zal het dan wel achterstallig onderhoud zijn geweest. 2 keer in 4 dagen. Na 24 maanden dien je een nieuw setje filters te kopen: FC8058/01. Deze zijn met verzendkosten erbij in Nederland best wel duur: 32 euro. Kun je onderhand beter een nieuwe stofzuiger kopen. In Duitsland zijn we goedkoper te bestellen. Verder de steel is prima in lengte te verstellen en lang genoeg. Het snoer, 6 meter, is natuurlijk altijd te kort. Maar een verlengsnoer doet wonderen. Het mondstuk heeft wieltjes en die gebruik ik gewoon op het parket met de borstels in de omlaagstand. Geen probleem. Het geluidsniveau is heel acceptabel en stukken lager dan mij oude. Kortom een aanrader. Maar maak wel regelmatig het filter schoon.

Edwin040 27-08-2013

Deze stofzuiger gekocht bij bol had hem snel in huis. Stofzuiger is licht en compact en heeft een prima zuigkracht veel beter dan mijn oude stofzuiger. Tot op heden erg content over mijn nieuwe stofzuiger. Hoop dat deze het lang vol gaat houden.
Aanrader