Rowenta RO7236 Silence Force Cyclonic RO7236 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO7236 Silence Force Cyclonic RO7236 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

r**********@z******** 29-07-2021

Gekozen door goede reviews
Voelt goedkoop aan
Maakt een herrie
Stofzuigerslang laat los bij zware arbeid

Pluspunten

• sterke zuigkracht

Minpunten

• metalen buis gaat telkens los
  • lawaai
  • kan niet langzamer instellen

Marlouse 09-09-2020

Licht in gewicht, zeer krachtig en stil

Ik wilde graag een stofzuiger zonder zak, die licht van gewicht is en weinig herrie maakt. Deze stofzuiger heeft het allemaal. Bovendien is de opvangbak echt riant.
Er zitten veel toebehoren bij. Heel handig is de ronde borstelmond op de steel zelf.
De trap zuigen is een feestje met deze zuiger.
Zeer krachtig. We hebben veel gladde vloeren en daarvoor is het perfect. Het kleed is echter een uitdaging, want hier is de zuigkracht te sterk (ook met open schuifje) waardoor het kleed als een magneet aan de stofzuiger blijft hangen.

Pluspunten

• ronde zuigmond uitschuifbaar
  • lichtgewicht, compact en stil
  • grote opvangbak

Minpunten

• te grote zuigkracht voor tapijt

Sporty80 12-05-2020

Fijne stofzuiger zonder zak

Ik heb de Rowenta stofzuiger nu een maand in gebruik en vind het een goede stofzuiger. De zuigkracht is echt goed, wat je dus ook direct in de opvangbak terugziet. Dat je geen stofzuigerzakken nodig hebt vind ik het grootste voordeel van de stofzuiger. Verder is ie lekker licht, goed wendbaar, het borsteltje aan de stang is echt een uitvinding en de grote zuigmond is goed plat waardoor je overal gemakkelijk onder stofzuigt. Nadeel vind ik wel dat je de stofzuiger niet rechtopstaand kunt neerzetten als je m niet gebruikt.

Pluspunten

• Zakloos
  • Zuigkracht

Minpunten

• Lastig opbergen

Kuijk 06-05-2020

Stofzuiger die doet wat je van een stofzuiger mag verwachten

Licht, wendbaar, maar had hem stiller verwacht.
Deze stofzuiger nu drie weken in gebruik
Opvallend aan deze Rowenta is dat hij behoorlijk stil is, een stuk stiller dan mijn vorige stofzuiger. Echter had ik deze stofzuiger nog stiller verwacht.
De veer die het snoer oprolt is erg krachtig. Gevolg dat je moet oppassen bij het oprollen dat er geen spullen (vazen) worden mee getrokken.

De kracht van het ding is prima,.
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van het zakloze systeem vind. Elke keer als ik de bak wil legen stuift alles omhoog vanuit de vuilnisbak. Bovendien heb je er iets meer onderhoud aan als je de bakken en filter schoon wil houden.
Hoe vaak je het filter moet reinigen is me nog niet duidelijk.

Pluspunten: Licht, redelijk stil; Wendbaar; Voldoende accessoires
Minpunten: tot nu toe geen, of het moet de veer van het snoer zijn.

Pluspunten

• licht
  • redelijk stil
  • wendbaar
  • voldoende accessoires

Minpunten

• te krachtige veer snoer

Frank 24-04-2020

Fijne sterke stofzuiger, kabel had langer gemogen. Werkt super zuigt zich soms vast aan de vloer zo sterk.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Lengte kabel

Maeve367 21-04-2020

Fijne stofzuigen

Fijne lichte stofzuiger met goede zuigkracht. Ik heb zelf ook een Dyson steelstofzuiger, deze zuigt aanzienlijk beter.

Het is gemakkelijk om de opvangbak te legen en schoon te maken. Zo af te spoelen onder de kraan. Verder worden er veel opzetstukken bij geleverd.

Nadeel: het snoer is te kort. Ik moet de stekker drie keer verplaatsen om de begane grond helemaal te stofzuigen.

Voor de dagelijkse kruimels onder de tafel zal ik de Dyson blijven gebruiken maar voor het zware werk is deze meer geschikt.

Pluspunten

• Licht
  • Zuigkracht
  • Makkelijk legen

Minpunten

• Kort snoer

yorroy 20-04-2020

Licht en wendbaar, maar kort snoer

De stofzuiger nu iets meer dan een week gebruikt, en met 3 kinderen in het huis gebruik ik hem bijna dagelijks.
Opvallend aan deze Rowenta is dat hij behoorlijk stil is, een stuk stiller dan mijn vorige stofzuiger. Hij is ook erg licht en wendbaar, en daardoor ook ideaal voor kleine ruimtes en om bijvoorbeeld de trap te stofzuigen.

Wel vond ik dat deze stofzuiger een erg kort snoer heeft, ik kan nu niet in 1 keer de gehele woonkamer zuigen.

De zuigkracht is prima, net iets minder krachtig dan mijn vorige maar hij is ook een stuk zuiniger (1600 tegen 500 watt)

Bovendien is het filter vrij dik en als je deze uitspoelt kun je minimaal een dag niet meer stofzuigen omdat het filter dan nog niet droog is.

Al met al prima stofzuiger, maar ik denk dat ik de volgende keer toch weer voor een stofzuiger met zak ga.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Accessoires

Minpunten

• Kort snoer
  • Zakloos toch minder handig dan gedacht

Simone 20-04-2020

Mooi design

Bij het uitpakken van de stofzuiger was ik al blij verrast door het design. Hij ziet er mooi uit en niet te lomp. Met het stofzuigen valt al op dat hij stil is en hij zuigt goed. De mondstukken die er bij zitten zijn ideaal! Met het smalle mondstukje kom je tussen kleine kiertjes. Het nog fijner er hoeft geen zak in je leeg hem en maak hem schoon en weer klaar voor gebruik

Pluspunten

• Stil
  • Geen zak

Mrtn 17-04-2020

Rowenta Silence Force Cyclonic Ro7236 Stofzuiger Zonder Zak

Rowenta Silence Force is echt zoals de naam al zegt een stille kracht.
Hij is echt heel krachtig, bij de eerste keer gebruiken had ik het gevoel dat hij zich vast zoog aan de grond. Had eerst een ronde gedaan met onze oude stofzuiger en daarna met de Rowenta. ik raapte nog zoveel vuil op dat ik er versteld van stond.

Ik zou deze aan iedereen aanraden

Pluspunten

• Krachtig