Rowenta RO7473 Silence Force RO7473 Stofzuiger met zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO7473 Silence Force RO7473 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Ccinderella 03-12-2020

Krachtige, stille stofzuiger die alle huisdierharen weghaalt

Mooie stofzuiger (misschien niet heel belangrijk, maar leuke bijkomstigheid) met enorm veel zuigkracht. Daarnaast is hij ook erg stil, wat heel prettig is. De geïntegreerde borstel aan de steel is handig, de bijgeleverde opzetstukken ook. De meubelborstel vind ik heel prettig om de bank mee te stofzuigen, de huisdierborstel gebruiken we voor het kleedje en de mand van onze kat; kattenharen zuigt hij heel goed op. De laminaatborstel werkt ook prettig.
Wel heb ik moeite met de standaardborstel; door de enorme zuigkracht kost het veel kracht om de voet over de vloer te bewegen, maakt niet uit of dit op laminaat is of vloerbedekking. De stofzuiger zelf is ook heel zwaar, al heb ik daar geen problemen mee.
Wat ik wel een nadeel vind is dat de wieltjes niet makkelijk over het snoer heen rijden; je duwt dus steeds het snoer weg als je er overheen zou willen rijden. Dit gebeurt bij mij heel vaak en dan moet ik iedere keer de (zware) stofzuiger optillen.
Ik vind het zuigresultaat echt heel goed, dus neem ik de overige dingen op de koop toe. Maar als die verbeterd zouden worden zou het echt de perfecte stofzuiger zijn.

Pluspunten

• Heel krachtig
  • Prettig stil
  • Fijne meubelborstel
  • Verstelbare steel is lang genoeg

Minpunten

• Voet beweegt zwaar over de vloer
  • Wieltjes blijven achter het snoer hangen
  • Zakken zijn duur

Phylicia 03-12-2020

Fijne stofzuiger!

Fijne stofzuiger en geluidloos.
Het snoer is lang dus ik hoef niet van verschillende contactpunten in mn huis gebruik te maken.
Hij is wel zwaar in de hand dus een trap stofzuigen doe ik er niet mee.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Verschillende standen
  • Verschillende hulpstukken

Minpunten

• Hij is zwaar

VeroniqueR 26-11-2020

Voor mensen met allergie een zeer goede stofzuiger

Dit is een zeer goed stofzuiger voor mensen met een stofallergie, sinds ik deze stofzuiger test heeft mijn zoontje echt minder last van zijn stofallergie. Alleen spijtig dat de grote kop ( speciaal voor tapijt ) steeds blijft kleven aan de speelmat, ik kan de speelmat dus niet stofzuigen, ook niet als ik de zuigkracht verminder.
Maar ook een groot pluspunt is dat de stofzuiger echt geen lawaai maakt, voor ouders met jonge kindjes is dit echt een grote plus. Mijn zoontje werd altijd wakker van mijn vorige stofzuiger, bij deze slaapt hij rustig verder. Ook word deze stofzuiger geleverd met veel verschillende accessoires zodat je elk hoekje en kantje van je huis kunt stofzuigen.
Ook het lange snoer vind ik zeer makkelijk, voor heel mijn benedenverdieping moet ik maar 1x mijn snoer in een ander stofcontact steken, bij mijn vorige stofzuiger was dit 3x.

Pluspunten

• goed voor mensen met stofallergie
  • veel accessoires
  • lang snoer
  • zeer stil

Minpunten

• ik kan de speelmat niet stofzuigen
  • wel een zware stofzuiger

yvootje73 13-11-2020

powerhouse

We hebben de stofzuiger nu iets meer dan een week en hij bevalt supergoed. In eerste instantie dachten we dat hij niet genoeg zuigkracht had, maar toen we erachter kwamen dat het schuifje in de handvat openstond was dat ook opgelost! Het is erg fijn werken met de stofzuiger en de muziek aan aangezien hij zo stil is hoor ik de muziek ook tijdens het zuigen. Het brorsteltje wat geïntegreerd zit in de steel is helemaal ideaal, voorheen liep ik altijd met een extra opzetstuk in mijn achterzak, maar dat hoeft nu niet meer. We hebben de pakketborstel er nu op aangezien die mooi laag is en overal onderdoor kan. Ook valt het mij op dat de gewone zuigmond, ook in de parketstand zich makkelijk vastzuigt, vooral op zeil, daarom gebruiken wij liever de parketborstel. De zuigprestaties zijn prima, evenals de snoerlengte. Het mini turbobortsel is perfect voor de plekken waar de huisdier graag gaan liggen; door de roterende borstels zijn alle haren snel weggezogen! Tot nu toe nog maar 1 minpuntje: hij is heel zwaar.

Pluspunten

• krachtig
  • stil

Minpunten

• zwaar
  • zuigt vast aan tapijt

justinrtw5 13-11-2020

Prima stofzuiger, wel een beetje lomp

De Rowenta Silence Force Allergy+ rood is een goede stofzuiger met een fijne, regelbare, hoeveelheid zuigkracht. Daarnaast is de stofzuiger zo gebouwd, dat ergonomisch werken met deze stofzuiger geen probleem is. De stang en het mondstuk kunnen los van elkaar draaien, waardoor je bij het zuigen van de vloer gemakkelijk een andere richting kan kiezen.

Met de verschillende meegeleverde hulpstukken heb je voor ieder oppervlak een geschikt mondstuk of borstel. Hiermee wordt het verwijderen van stof maar ook andere viezigheid een fluitje van een cent.

Wel vind ik de stofzuiger relatief groot en raakt het lange snoer wel eens in de war. De stofzuiger verliest echter geen zuigkracht naarmate de zak voller raakt. Al met al een fijne stofzuiger, al is de prijs denk ik wat aan de hoge kant voor het geen wat je krijgt.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Eenvoudig dagelijks gebruik
  • Diverse hulp- en mondstukken

Minpunten

• Grote slede
  • (te) lange kabel

Mioc 12-11-2020

Prima stofzuiger, wel aan dure kant

We hebben de stofzuiger nu twee weken in huis. Een aantal dingen vallen mij erg op en zijn zeker het noemen waard; - de slang tussen stofzuiger en de zuigstang is vrij kort. dat betekent dat de stofzuiger heel snel achter je aan komt. de een vind dit fijn, de ander niet. - de stroomkabel is lang. ik kan makkelijk mijn hele huis stofzuigen + de trap op (huis is 11x5 meter) - er zitten veel accessoires bij, waar het allemaal makkelijk voor is moet ik nog uitzoeken. - de zuigkracht is prima, niet extreem goed maar zeker niet slecht. - de stofzuiger maakt zelf niet veel geluid, hij is vrij stil. alleen de zuigmond maakt daarentegen wel weer meer geluid. - de stofzuiger is vrij zwaar en robuust, je hebt echt het gevoeld dat je een echt degelijk apparaat in huis hebt. - de stofzuiger rolt heelt makkelijk en fijn mee, ongeacht welke kantje op draait, hij draait goed mee. Dit is wel een hele erge must omdat de slang vanaf de steel tot stofzuiger vrij kort is.

Pluspunten

• lange snoer
  • wendbaarheid

Minpunten

• zwaar
  • korste zuigslang

MarloesE 12-11-2020

Goeie stofzuiger, wel voor een groor huis/appartement

Pro's:, lang snoer, goeie zuigkracht. Ik vind de ergonomische handgreep erg fijn. Gebruik is ook erg intuïtief. Mega-fan van de bijgeleverde sofa borstel. Verwijdert kattenharen erg goed. Con: Te groot en lomp voor mijn studio van 53 m2, rolt ook niet makkelijk over snoer heen, dus ik loop hem elke keer bij te draaien.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goeie sofa borstel
  • Zuigkracht

Minpunten

• Te groot en zwaar

C. E. Kats 12-11-2020

Geweldige stofzuiger

Ik pakte de stofzuiger uit, en was verrast door de mooie rode kleur, en de stevige constructie.
Het snoer is zeker lang genoeg om de hele woonkamer te bereiken.
Er zitten handige onderdelen bij zoals een meubel borstel, huisdieren borstel.
De standaard combi borstel is zeer geschikt voor zowel vloerkleden als een harde vloer.
Ondanks de enorme zuigkracht maakt de stofzuiger niet heel veel lawaai, maar wel genoeg om de katten weg te jagen.
Als ik toch een minpunt moet noemen , zou ik zegen dat de stofzuiger voor ouderen wat zwaar kan zijn.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stil
  • Goede zuigkracht
  • Prestaties op vloetkleden

Minpunten

• Misschien wat zwaar voor ouderen

Gerda J. 11-11-2020

Goede, stille stofzuiger.

Deze Rowenta stofzuiger is een krachtige,maar stille stofzuiger met zak. Er zitten heel veel hulpstukken bij, waaronder een klein turbo mondstuk die de kattenharen snel verwijderd van de bank en andere meubels. Ik vind het erg handig. Het geluid verbaast me heel erg, omdat hij behoorlijk krachtig zuigt en Zo weinig geluid maakt.. ik ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Krachtig
  • Stil in gebruik
  • Fijn met huisdieren.

Simone 09-11-2020

Het beste kerstcadeau aan je vrouw!!

Het beste kerstcadeau aan je vrouw!!
Na de bestelling waren wij in blijde verwachting, van de Rowenta RO7473 Silence Force 58 dB. Een grote doos staat in de woonkamer, met daarin nog een grote doos. Daarin zit een juweeltje, een rode diamant met verschillende mondstukken. Mijn zoektocht naar een goede stofzuiger bleek nog niet zo heel eenvoudig, want met mijn 185 zijn stofzuigers al snel te klein, waardoor ergonomisch stofzuigen onmogelijk wordt. Dus ook bij deze had ik mijn twijfels, maar oh wat had ik het mis!! Deze krachtpatser doet zijn naam zeker eer aan. Hij is mooi van design, gemaakt voor alle lengtes, is ongekend stil, wat niet onderdoet aan de zuigkracht. Het enige puntje van kritiek zijn alle mondstukken, het zijn er veel en sommige zijn best groot. Maar kijkend naar de functies die je er allemaal mee kan uitvoeren, lijkt ook dit puntje afstreepbaar. Ja de stofzuiger is wat aan de hoge kant qua prijs, maar als je veel stofzuigt en gaat voor duurzaam, heb je hier een hele goede koop aan!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Zeer stil in gebruik
  • Wendbaar
  • Lang snoer
  • Ergonomisch handvat

Minpunten

• Veel mondstukken die wat ruimte innemen