Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet 60 Turbo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rachel 21-07-2024

Aanrader voor een snelle schoonmaak

Geschreven voor: Samsung Jet 60 turbo

Ik heb de stofzuiger mogen testen en ben niet teleurgesteld.
Ik ben zeer tevreden over de stofzuiger, met twee katten zuigt hij de kattenharen en andere viezigheid gemakkelijk op. Het is fijn dat er verschillende opzetstukjes bij zitten voor verschillende ondergronden.
Je hebt verschillende zuig-standen die je zelf kunt instellen. Super handig!
Verder is de stofzuiger aan te zetten met een knop, je hoeft hem dus niet de hele tijd ingedrukt te houden wat ook erg fijn is. Ook is de stofzuiger erg licht en je pakt hem gemakkelijk om even te stofzuigen.
De enige nadelen van de stofzuiger zijn dat de accu vrij snel leeg gaat. Voor kleine ruimtes is hij top. Verder is de stofzuiger niet instelbaar qua hoogte, als je lang bent heb je dus een probleem: na een aantal minuten stofzuigen heb je pijn in je rug.
Ik ben tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Hij is zeker het geld waard!

Paul 31-03-2024

Hij leek heel goed, maar kreeg kuren na anderhalf jaar.

Geschreven voor: Samsung Jet 60 Turbo

Dat was een fijne aankoop in augustus 2022, een steelstofzuiger die gemakkelijk leeg te maken en te reinigen is. Maar anderhalf jaar later valt hij steeds binnen een minuut uit, en moet je hem steeds weer aanzetten. Lastig.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Makkelijk te reinigen
  • Handig in het gebruik

Minpunten

• Valt steeds uit