Bosch BGS51230 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS51230 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

fdewit23 28-07-2015
Geschreven voor: Bosch BGS51230 zwart, zilver

Had eerst ook een Bosch 1800 watt,deze is 1200 watt maar de zuigkracht is er zeker niet minder om.
maar helaas, de wenbaarheid is een ramp, of je moet wel degelijk tussen de meubels veel ruimte hebben. Kleine zwenk wieltjes verplaatsen de stofzuiger zelden waar je hem wilt hebben en de robuuste slang is zo stug dat je er altijd mee aan het vechten bent overal onder en er tussen te kunnen. Geef mij maar een Bosch met grote achterwielen en normale slang.

lho 17-04-2015
Geschreven voor: Bosch BGS51230 zwart, zilver

Veel zuigkracht, traploos verstelbaar. Ook op lagere instelling nog goede zuigkracht. Makkelijk te legen opvangbak, groot ook (3l). Stevig apparaat, is geen lichtgewicht, dus minder handig om mee naar boven te nemen. Erg blij mee.

erwin 1900 20-03-2015
Geschreven voor: Bosch BGS51230 zwart, zilver

Prima stofzuiger doet wat ie moet doen redelijk stil en goede zuigkracht wat betreft de duurzaamheid.....tijd zal dat moeten uitwijzen.

mentals84 19-09-2014
Geschreven voor: Bosch BGS51230 zwart, zilver

Zojuist gekocht, mijn moeder is nogal een poetser. Ze had dezelfde dag nog met haar Miele (daar zweert ze bij) gestofzuigd, maar toen ik deze stofzuiger over haar vloerkleed haalde wist ze niet wat ze zag. het reservoir had zoveel stof alsnog opgezogen dat ze zweerde dat dit voor aankoop er al in had moeten zitten.. Ik weet natuurlijk beter! :D Perfecte stofzuiger

pluto1961 20-01-2014
Geschreven voor: Bosch BGS51230 zwart, zilver

Heb nog nooit zo'n zware stofzuiger gehad. Dat hij geluidsarm is is helaas een fabel maakt onvoorstelbaar veel kabaal Test het in de winkel zelf maar.

ReneAP 23-11-2013
Geschreven voor: Bosch BGS51230 zwart, zilver

Wij hebben deze stofzuiger aangeschaft omdat onze Miele op leeftijd is gekomen. Wat ons direct opviel was dat deze stofzuiger bijzonder stil is en in vergelijking met de Miele leek het wel of hij niet aanstond. Dat is echt een gigantische verbetering ten opzichte van de Miele. Ook op half vermogen doet deze stofzuiger zijn werk waar hij voor gemaakt is, stofzuigen en goed ook. Dat daarbij ook nog eens de kwaliteit voelbaar goed is en dat er ook geen stofzakken meer te hoeven worden gekocht maakt voor ons deze stofzuiger tot een aanrader.

mheman 12-11-2013
Geschreven voor: Bosch BGS51230 zwart, zilver

De stofzuiger nu een paar dagen in het bezit. Wat een verademing! Mijn vorige stofzuiger produceerde een geluid van 86 db (gemeten met een db meetapp) Deze stofzuiger geeft op maximaal vermogen 72 db wat echt enorm scheelt. Hij zuigt echter op half vermogen (slechts 60 db) alles al vlekkeloos op. Echt ongelooflijk wat dit ding presteerd zonder herrie te maken. Alles is zeer gemakkelijk en eenvoudig te begrijpen en te bedienen. De telescoopstang is erg lang en kan op verschillende standen gezet worden zodat een ieder met verschillende lengte hem gemakkelijk kan bedienen. Zuigkop zuigt ook aan de kanten zoals bij plinten het stof makkelijk op. Als we de droogloopmat op max vermogen stofzuigen zit de halve zandbak in het reservoir! Echt een topstofzuiger en in vergelijking met een dyson van t werk echt stiller en betere zuigprestaties!

Anoniem 08-11-2013
Geschreven voor: Bosch BGS51230 zwart, zilver

stofzuiger besteld op uiterlijk en mogelijkheden. uitgepakt en zuigen maar, mijn vorige stofzuiger Miele was aan zijn pensioen toe. Mijn god wat een zuigkracht en het geluid 71db valt ook nog erg mee. het leegmaken van de stofcontainer is een fluitje van een cent, stofzuiger voelt degelijk en solide aan, met een druk op de clean knop reinigd hij ook nog het filter, werkelijk top. een klein puntje van kritiek is dat er geen opbergruimte is voor accesoires, maar dat is gezien hetgeen de stofzuiger presteerd, peanuts