De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS8214PET op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Mark 11-06-2023

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Beste accustofzuiger tot nu toe. Het meest positieve is de zuigkracht, waarbij de stofzuiger erg stil is, en het makkelijk bewegen van de stofzuigervoet. Een ander niet te noemen merk met heel veel design, en een veel hogere aanschafprijs kan hier niet aan tippen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • erg stil

Minpunten

• gewicht

m*********@w***** 20-03-2022
Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Dit product werkt uitstekend, de zuigkracht is perfect vooral omdat wij 2 grote honden hebben Dus elke dag wordt deze Bosch stofzuiger gebruik, de accu gaat best lang mee alleen het borsteltje laat snel los als ik de bank zuig. Maar voor de rest ben heel tevreden met deze Bosch. Ja ik raad dit product aan .

Pim v H 24-02-2022

Super aanschaf..

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Gebruik de Bosch BBS8214PET nu 3 maanden en ben nog steeds héél positief. in vergelijk met mijn oude normale stofzuiger zuigt dit veel makkelijker geen gedoe met een netsnoer en zuigslang.
Het zuigen is super de hondenharen welke je duidelijk ziet met de led verlichting vliegen naar binnen.

Pluspunten

• handzaamheid
  • zuigvermogen

s***********@g******** 18-01-2022
  • Product gekregen

Definitely recommended.

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

A nice vacuum cleaner that cleans very well.
It's flexible machine; easy to use and easy to empty.

Pluspunten

• Practical
  • Easy to assemble and disassemble

r***********@k*********** 17-01-2022

Super geweldig deze steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Een fastastische aankoop deze steelstofzuiger van Bosch. Is heel wendbaar en maakt weinig geluid.
Zeer goede verlichting en zuigkracht. Ik heb deze specifiek gekocht vanwege mijn hond. Super blij mee.
Had dit veel eerder moeten aanschaffen. Is absoluut goed geprijsd. Is het echt waard. Zal deze zeer aanbevelen aan vrienden en familie

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Verlichting
  • Veel hulpstukken

Een Bosch blijft een Boss 13-01-2022

Eens een Bosch dan blijf je de Boss

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Aangenaam verrast na het in gebruik nemen van de Bosch 8. Doet gewoon waar hij voor gemaakt is met extra hulpstukken voor praktisch gebruik. Daarbij is hij goed van gewicht ligt goed in de hand en je loopt er zo de trap mee af zonder te struikelen over over je eigen snoer. Veiligheid en gemak en ziet er nog goed uit ook, Dank u wel Bosch.

Pluspunten

• Gemak
  • Veiligheid
  • Uiterlijk

Minpunten

• Stofreservoir blijft niet los staan en valt om

Heleen 05-01-2022

Handige hulp !

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Handige stofzuiger ; gewicht en geluid vallen 100% mee; dacht veel lawaai en zwaar . Ook het leegmaken stofreservoir makkelijk; kortom blij mee en als je een snoerloze stofzuiger zoekt is de Bosch een goede keus ; half uur stofzuigen lang zat. haalt de accu met gemak

Pluspunten

• Gewicht
  • Lawaai

Rien 07-12-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

We hebben nu een jaar een hond en dat betekent veel haren. Om deze haren te verwijderen moeten we dagelijks stofzuigen. Door de aankoop van de Bosch BBS8214 PET gaat het stofzuigen veel makkelijk en heb je minder gedoe met een snoer. We pakken de stofzuiger sneller en mijn vrouw hoor ik alleen maar fantastisch zeggen. We zijn heel blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Zuigkracht
  • Je pakt hem sneller dan gewone stofzuiger
  • Lange gebruikstijd
  • Degelijk product

Minpunten

• Batterij leeg, geen gebruik
  • Beetje prijzig

Martin Post Uiterweer 03-12-2021

Deze stofzuiger had ik veel eerder moeten kopen...

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Deze steelstofzuiger had ik veel eerder moeten kopen. Past zich aan de vloer aan qua zuigkracht. Geen gedoe met snoeren. Handige en makkelijke hulpstukken. Direct voor het grijpen om te stofzuigen. Echt een verademing dit apparaat.

Pluspunten

• Zelf aanpasbare zuigkracht
  • Snoerloos
  • Handige accesoires
  • Ook als kruimeldief te gebruiken

Minpunten

• Wellicht wat zwaar maar verwaarloosbaar

w***************@l****** 01-12-2021

Aanrader

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Zeer fijne steelstofzuiger, maakt weinig lawaai en is zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Best prijzig

e*************@g******** 30-11-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Super fijn! Lekker licht en zuigt goed! Dikke aanrader. Haren worden goed opgenomen en de kleur is ook fantastisch. De lichtjes zorgen ervoor dat je het stof extra goed ziet

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Uiterlijk
  • Lampjes

m*********@w***** 30-11-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Wij hebben dit product gekocht omdat we meer producten hebben van Bosch en we wilden een andere steelstofzuiger dan de Dyson steelstofzuiger die na drie jaar stuk gingen.
Mijn ervaring met deze Bosch is ziet er goed uit de zuigkracht is zeer goed voelt goed aan kwaliteit is goed en qua geluid valt 't mee. De Dyson maakte meer lawaai, alleen het leeghalen van stof is wat moeilijker maar ik denk dat is wennen

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Zuigkracht

NicolasC 27-11-2021

Bevalt goed, aan de zware kant maar werkt perfect!

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

wij hebben 2 katten die flink wat katten grind verspreiden door het huis. Deze stofzuiger zuigt dat prima op samen met alle kattenharen en overige vuil. hij werkt prima! alleen voor langere stofzuigerbeurten kan het wat aan de zware kant zijn. aan de andere kant vind ik het fijn dat het mogelijk is mijn bestaande batterijen van gereedschap te gebruiken.

Pluspunten

• langere batterij duur
  • batterijen van gereedschap gebruiken
  • kwaliteit opzuigen

Minpunten

• gewicht

jwes 26-11-2021

bevalt goed, tweede accu aangeraden

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Deze stofzuiger is de eerste steel/accu stofzuiger die ik in het bezit heb gehad. De zuigkracht is volgens verwachting en de roterende mondstukken zuigen hondenharen goed uit het tapijt en de bankbekleding. De accu gaat echter niet heel lang mee en de oplaadtijd zonder een fast charger is erg lang. Een tweede accu is dus zeker aan te raden

Pluspunten

• verwisselbare accu
  • zuigkracht
  • opzetstukken
  • prijs tov concurrentie
  • gewicht

Minpunten

• accuduur
  • bijgeleverde oplader
  • maar 1 accu

Pim 06-11-2021

Hondenharen collector, super zuiger

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

De steelstofzuiger gekozen met als voorwaarde, géén stofzak goede zuigkracht en specifiek een oplossing voor de hondeharen van onze Mechelse herder een crime opzicht.
Het resultaat is verbluffend natuurlijk op de gladde vloer met zeker ook op onze hoogpolige vloerkleden. Een topkeuze!

testertje 29-10-2021

top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Erg fijne stofzuiger. Super gebruikers vriendelijk. Goede zuigkracht. Verlichting erg handig, net als de vele accessoires. De oplaadtijd is wat aan de lange kant. heerlijk snoerloos

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • gebruikers vriendelijk
  • mooi en snoerloos
  • erg wendbaar
  • veel accessoires

Minpunten

• oplaat tijd

m****************@g******** 28-10-2021

Perfect tegen (honden)haren!

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Ik ben erg tevreden over deze stofzuiger.
Er zitten veel accessoires bij die goed van pas komen. de handstofzuiger is fijn, deze heeft ook een opzetstuk met ronddraaiende borstel. Daarbij is ook het flexibel opzetstuk erg handig, je kan overal tussen.
Wel verliest hij met dit opzetstuk wat zuigkracht.
Het ledlampje voorop werkt prettig, je kan dan nog beter zien waar het vuil ligt.
Je kan lang doen met de accu.
Het enige nadeel aan deze stofzuiger is dat hij wat prijzig is.

Pluspunten

• Accuduur
  • Veel accessoires
  • Ledlampje

Minpunten

• Prijzig

berdy 25-10-2021

fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Voor mij is dit de eerste ervaring met zowel snoerloos als zonder stofzak zuigen. Ik ben tevreden over deze stofzuiger, is krachtig en verwijdert de hondenharen gemakkelijk. Het legen van de stofbak gaat gemakkelijk (schoonmaken van het filter geeft wel veel rommel). De verlichting in de zuigmond is praktisch voor de donkere hoekjes en de stofzuiger is lekker wendbaar. Accessoires zijn allemaal nuttig en handig in gebruik. Nadelen zijn er ook: de stofzuiger is best wel zwaar als je wat langer zuigt. Door dat gewicht en omdat hij heel makkelijk rolt bots je snel tegen plinten, meubels etc. De accuduur valt me tegen, is vrij snel leeg. Ik heb de houder nog niet aan de muur bevestigd, dus misschien gaat het laden dan beter/makkelijker, maar zonder houder onderbreekt het laden nog wel eens terwijl de indicator aangeeft dat de accu nog niet vol is. Ik heb ook twijfels over de duurzaamheid van het kunststof, vraag me af of de onderdelen na een poosje gebruik nog goed in elkaar klikken.

am81 22-10-2021

Hele fijne stofzuiger

Hele fijne stofzuiger.

Wij hebben het geluk dat wij deze stofzuiger mogen testen, we zijn onder de indruk van de zuig kwaliteit van de steelstofzuiger. Hij is lichter dan onze Dyson v11 en presteert ook beter. De verlichting in de zuigmond is ook erg handig.

Plus punten zijn:
zuigkracht
gewicht
flexibel

Minpunt:
snel vol

Pluspunten

• zuigkracht
  • gewicht
  • flexibel

Minpunten

• snel vol

VeraKoDa 18-10-2021

Zeer fijne steelstofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

· een paar seconden geleden
Zeer fijne steelstofzuiger!

Deze stofzuiger nu een paar weken in gebruik, en zijn hier zeer tevreden over. Het gewicht is even wennen, maar is wel goed te doen. Wat betreft de accu, die is vrij snel leeg. In de "auto" stand kan je er een klein half uur mee zuigen, wat voor ons betekend dat dit alleen de benedenverdieping is. Daarna is hij echt leeg. De kwaliteit van het zuigen is prima, en ook de hondenharen zijn geen enkel probleem. Ook het zuigen van het speelkleed is geweldig, dat is echt een verbetering t.o.v. onze oude "normale" stofzuiger. Het kleine mondstuk is ideaal voor banken en stoelen, en de flexibele dunne zuigmond is prettig om in smallere hoeken te gebruiken. De standaard kop is zeer flexibel en kan makkelijk onder de bank en kast komen. Al met al zeer tevreden over deze stofzuiger!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Opzetstukken makkelijk te verwisselen
  • Dierenharen zuigt hij geweldig op
  • Goede zuigkracht
  • Ledverlichting op zuigmond

Minpunten

• Gewicht
  • Accu is snel leeg

Hendrik 14-10-2021

Hele fijne stofzuiger: zeer gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Gebruiksgemak van deze steelstofzuiger is goed: de batterij gaat lang genoeg mee om te kunnen stofzuigen, je pakt hem snel om even het huis bij te zuigen en dankzij de verlichting in de borstel zie je het vuil goed liggen. Aandachtspuntje bij het gebruik is dat hij vrij zwaar is. De zuigkracht is goed en hij zuigt het vuil makkelijk op. De zuigmond is iets minder breed dan die van onze gewone stofzuiger, waardoor je deze stofzuiger niet makkelijk gebruikt om echt het hele huis te zuigen. Het is makkelijk om de stofzuiger leeg te maken. We vinden het een gebruiksvriendelijk toestel dat het goed doet. De prijs vinden we toch wat aan de hoge kant, omdat je hem koopt als aanvulling op je huishoudelijke apparaten en het onze andere stofzuiger niet kan vervangen.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Accuduur
  • Zuigkracht
  • Accessoires

Minpunten

• Gewicht
  • Prijs

Paula1299 14-10-2021

Krachtpatser

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Dit is de tweede stofzuiger die ik test, en deze blijft...wat een superappaat.
Wendbaar en zuigt goed.
Niet superzwaar je neemt hem makkelijk mee naar boven om daar ook te zuipen.
Met kleine zuigmond ideaal voor het zuiden van de bank.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Niet superzwaar

jeannet1969 13-10-2021

zuigplezier

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

vanaf het open maken van de doos tot nu ben ik enthousiast over deze stofzuiger. Hij is zo eenvoudig te bedienen en te gebruiken, een kind kan de was doen...en stofzuigen. Hij is zeer wendbaar en kan onder alle stoelen en banken. Hij zuigt ook heel krachtig en de speciale accesoires maakt dat het echt een aanwinst is voor een huis met een hond ! zowel de grote als de kleine voet halen alle haren moeiteloos van de bank, mat en het hondenkussen. De flexibele slang is fijn voor de naden en kieren . De stofzuiger is in een handomdraai te veranderen in een kruimeldief (met een goede zuigkracht) en daardoor fijn te gebruiken voor bv de auto. De accu gaat ongeveer 25 minuten mee en voor mij precies lang genoeg om beide verdiepingen te zuigen. Een minpuntje vind ik dat je de stofzuiger niet even kan laten staan, als je even iets anders wil doen, Het reservoir is niet echt groot, maar ik vind het ook wel prettig dat die gewoon vaak geleegd moet worden, De verlichting vind ik erg prettig voor in de donkere hoekjes.
De gebruiksaanwijzing is erg summier, maar het gebruik is zo makkelijk dat het vanzelfsprekend is hoe hij werkt

Pluspunten

• geen snoer
  • wendbaar
  • fijne accesoires
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• hij kan niet rechtop staan als je even wil stoppen

jeannet1969 12-10-2021

stofzuiger die praktisch en goed is

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

ik mag deze Bosch testen en ik ben zelfs zo enthousiast dat ik hem graag over wil nemen. Het is een handige stofzuiger die overal onderdoor kan. Hij is makkelijk met een hand te bedienen en kleiner te maken. Zo kan je in een keer je hele huis door en alle kieren en gaten meenemen. De accu doet het ongeveer 25 minuten en is snel op te laden, zelf zou ik ervoor kiezen om een tweede accu erbij aan te schaffen. Ik vind deze serie erg fijn omdat wij een langharige hond hebben die veel verhaart. De speciale voetstuk (roller) en de mini elektrische zuigmond zijn perfect om alle hondenharen snel en grondig weg te krijgen. Mijn deurmatten en het hondenkussen zijn in no time haren vrij, Helaas moet ik het afval reservoir tussendoor legen, die is vrij klein. De flexibele slang die erbij zit gebruik ik voor alle naden en kieren en achter de verwarming. Hij is heel eenvoudig klein te maken (soort kruimeldief) en dat is heel handig om even snel rond te tafel te zuigen na het eten. Of om je auto schoon te maken. Ideaal zonder snoer. Ik vind dat hij heel krachtig zuigt en er zit een lampje op voor de donkere hoekjes. als ik 25 minuten bezig geweest ben, vind ik hem wel zwaar worden.
Ik vind de beschrijving erg summier, maar alles wijst vanzelf !! kortom een aanrader en aanwinst in ieder huis (met huisdieren)

Pluspunten

• geen snoer
  • wendbaar
  • handige accesoires
  • goede zuigkracht

Minpunten

• hij kan niet rechtop staan als je even wil stoppen
  • klein afval reservoir

INGE1968 11-10-2021

Deze mooie stofzuiger mogen testen

Geschreven voor: Bosch BBS8214PET

Een mooie stofzuiger die wel een stuk zwaarder in de handen is als mijn normale stofzuiger. De eerste keer dat ik hem gebruikte had ik een zere pols en vinger maar na hem 3x gebruikt te hebben begin ik er handigheid in te krijgen. Helaas kan hij niet onder de bank zuigen maar met de lange flexibele zuigmond lukt het toch daar de stof en haren weg te krijgen. Maar dit kost wel meer moeite en kracht. Fijn is de verlichting voorin hierdoor kun je goed zien waar de stof ligt. Alle hulpstukken kun je er gemakkelijk op en af krijgen. In een mum van tijd is mijn deurmat haren vrij. Wat wel jammer is dat al deze haren in de roterende zuigmond blijft zitten. Deze is, wel gemakkelijk open te maken en dan kost het wat moeite om alle haren eruit te plukken. Een heerlijkheid is dat de teak zo is gezogen en ik geen ruzie heb met een snoer die in de weg zit.

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Veel hulpstukken
  • Snoerloos

Minpunten

• zwaar
  • Kleine stofbak.