Electrolux XXL130 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux XXL130 wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

RvO 26-10-2008
Geschreven voor: Electrolux XXL130 wit, blauw

Aardige stofzuiger, zuigt redelijk goed, maakt niet te veel lawaai. Hij heeft na een half jaar het probleem dat de rem van het snoer niet meer werkt, waardoor de kabel constant strak staat, heeeel vervelend.

maanvis 29-09-2008
Geschreven voor: Electrolux XXL130 wit, blauw

sinds een week in bezit prima stofzuiger maakt ook niet veel lawaai.
lange snoer is prima hoef je niet te wisselen van stopcontact

mark dalerpeel 28-09-2008
Geschreven voor: Electrolux XXL130 wit, blauw

Na een week in gebruik geeft hij de geest. Een hoop vonken en toen een hoop stank. Echt een wereld aparaat.

Ga morgen gelijk naar de winkel en ruilen voor een ander.

De slang is voor gebruik ideaal lang maar voor het opruimen een drama.

Heidi123 31-12-2007
Geschreven voor: Electrolux XXL130 wit, blauw

Ik heb deze stofzuiger nu al een paar maanden en hij bevalt steeds beter. Ik ben er nu zelfs heel enthousiast over. In het begin moest ik wel wennen aan de wieljes onder de zuigmond, maar nu vind ik dat het stofzuigen daardoor heel licht gaat.
De lange snoer vind ik super handig. Ik hoef nu niet iedere keer van stopcontact te veranderen. Onze woonkamer is 11 meter lang en dat kan 'ie gemakkelijk bereiken, met zelfs de gang erbij.
De lange slang vond ik het begin wel wat lastig, want ik trap er nog wel eens op (het ligt immers om je heen op de grond). Maar het heeft zeker ook z'n voordelen, want als ik bijvoorbeeld de trap wil stofzuigen, kan de stofzuiger voor 3/4 van de trap op de grond blijven staan. En even om de salontafel heen is geen probleem. De stofzuiger hoef ik niet achter me aan te trekken, want ik kom er met de slang alleen al.
Verder ben ik heel positief over de kunststof deel boven de zuigstang (dat wat je overhoudt als je de stang eraf haalt). Daarmee kan ik bijvoorbeeld de voetjes van de staande lampen e.d. schoonmaken zonder dat er krassen ontstaan.
Kortom: een geweldige en handige stofzuiger.
Het enige minpuntje is dat er geen meubelborstel bij zit (en de bijgeleverde parketborstel gebruik ik eigenlijk niet..)

Koenietje 28-11-2007
Geschreven voor: Electrolux XXL130 wit, blauw

Na het vergelijken van verschillende stofzuiger ben ik op deze uitgekomen. Een gewelgige keuze! De zuigkracht is prima en met name het extra lange snoer en slang zijn erg handig.

Jacqueline69 22-11-2007
Geschreven voor: Electrolux XXL130 wit, blauw

Ik vind het een fantastische stofzuiger! Het snoer is lekker lang, en de buis ook waardoor je niet zo krom hoeft te staan. Hij rolt ook goed over de vloer en is niet zo zwaar.

Nicoline 01-06-2007
Geschreven voor: Electrolux XXL130 wit, blauw

Prima stofzuiger. Heeft een lekker lang snoer 13m en een lange steel met slang. Hulp stukken zitten in de stofzuiger. Kunnen ook sbags in.