AEG AAM6102 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AAM6102 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

margareth-j 21-05-2010
Geschreven voor: AEG AAM6102 blauw

Twee jaar geleden kocht ik deze stofzuiger voor 110,00 euro en vandaag is hij compleet dood.
Stang valt er regelmatig uit, snoer krult om, is ook niet zo lang als die van een Miele,
en ja, ook bij mij heeft hij krassen veroorzaakt op het apparaat.
Prettig zou zijn als de verkooppunten ook de min-punten van een apparaat vermelden. Niet duur geweest voor een stofzuiger, maar ook niet lang plezier van gehad!

Erik W 19-05-2010
Geschreven voor: AEG AAM6102 blauw

Een goede stofzuiger voor een erg lage prijs (80 euro).
Verhalen dat stang uit elkaar valt, heb ik in 8maanden tijd niet gehad, en ook niet dat hij krassen maakt op het laminaat.
Misschien gewoon een kwestie van elke keer je borstel schoonmaken waar veel haren/stof/zand in blijft zitten? Zoals ik dat doe.

Voordelen: veel zuigkracht, en redelijks stil.

Nadelen: je komt regelmatig met slang langs volumeknop, waardoor hij ineens erg hard of zacht gaat.
Ook had ik graag een iets langere snoer willen hebben, Philips stofzuigers hebben meestal mooi lange snoeren.

Belly 13-07-2009
Geschreven voor: AEG AAM6102 blauw

Onding! Zoals al eerder door anderen is gezegd: de stang valt regelmatig uit de slang. Niet fijn als íe dan met een harde klap op je laminaat valt. Tevens zit de volume-regelaar bovenop het apparaat. Deze gaat zo licht dat als de slang er tegenaan slaat de volume opeens veel minder is. Gebeurt regelmatig tijdens het stofzuigen. Ik ben hem nu zat en hij gaat na 1 jaar alweer de deur uit. Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.

Maxi 17-02-2009
Geschreven voor: AEG AAM6102 blauw

Ben ontevreden over het apparaat. Maakt krassen op het laminaat en de slang blijft niet goed in de buis zitten, deze is al eens op het laminaat gevallen waardoor het beschadigd is.

j.degroot7 04-01-2009
Geschreven voor: AEG AAM6102 blauw

Deze stofzuiger al enkele jaren in gebruik, maar helaas meerdere malen diverse mankementen aan het apparaat gehad, zoals het snoer wat zichzelf zomaar oprolt, zodat je tijdens het stofzuigen ineens nog maar een meter snoer over hebt, en recent stopte het apparaat er zomaar mee.
Weggebracht voor reparatie, ben benieuwd wat de onkosten zijn, daar een nieuwe stofzuiger van dit merk niet zoveel kost.

ellen1977 23-12-2008
Geschreven voor: AEG AAM6102 blauw

Goede stofzuiger, wij hebben een hond en alle haren zuigt hij moeiteloos weg. Erg geschikt voor lange mensen, de stang is lekker lang.
Kortom een goede stofzuiger voor weinig geld.

melanie85 09-09-2007
Geschreven voor: AEG AAM6102 blauw

Goeie stofzuiger, het enige nadeel is dat de stang (waar je hem in elkaar schuift) er wel eens uit wil vallen.
Krijg het ook niet echt strak in elkaar dus dat is niet echt handig. Maar verder zuigt ie goed heb een zwarte hond die heel erg verhaart maar hij zuigt alle haren makkelijk weer van het tapijt. Zuigt ook lekker licht.