Nilfisk Extreme X 300 zwart, rvs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Extreme X 300 zwart, rvs, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

deKarel 15-11-2010

Wat een rotding!! Het begon al naar een maand, handgreep breekt af, daarna geleiders waar de stofzak in geplaatst is, daarna oprolmechanisme, daarna mag je van geluk spreken als hij na diverse keren de startknop ingedrukt te houden wil starten. Ben vlug terug naar mijn vertrouwde 930 gegaan.

esthergsx 28-09-2007

Heb de stofzuiger een jaar in bezit. Stozuiger zelf is prima. Zuigt goed. Is wel wat zwaar. afstandsbediening erg handig. Assesoireklepje is wat gammel. Na een jaar sluit deze niet meer. Er is een nieuw onderdeeltje besteld.
Bijgeleverde zuigmonden en assesoires zijn goed.
Ben tevreden met de stofzuiger helaas dat sommige onderdelen wat minder degelijk zijn.

Dvdh 15-03-2007

Ik ben akkoord met de reviews van brenda1965 en frankagr.
Inderdaad, het handvat aan de zuigbuis is van minderwaardige kwaliteit (conceptiefout?).
Ook bij mijn toestel brak dit handvat al na enkele maanden af.
Mocht het toestel dit gebrek niet vertonen, zou het een uitstekende stofzuiger zijn, met een krachtige motor en een uitstekende zuigkracht.
Maar een handvat, waaronder zich de electronica van de bediening bevat, is elementair. Zonder handvat is het toestel immers niet te gebruiken.
Daarom geef ik dit toestel een lage quotatie.

brenda1965 19-02-2007

Ik heb deze machine nu ongeveer een half jaar in bezit.
Het is een schitterende machine, alleen wat zwaar maar dat gaf niets omdat ik mij zeer verheugd had op deze geweldige stofzuiger.
De eerste dag werkte de afstandbediening in het handvat niet meer. Dit kwam door het constant losraken van het batterijtje. Deze heb ik vastgeplakt maar hij gaat constant los en nu zet ik hem alleen aan en uit op de machine zelf want het is een behoorlijke klus om in het handvat te komen, zonder dat je het handvat beschadigd.
De stofzuiger zoog gigantisch goed tot ik de eerste stofzak na ongeveer een week moest vervangen. Daarna was de zuigkracht een stuk minder. Heb de filters en alles nagekeken maar deze waren schoon.
Het oprolsysteem werkt ook niet goed want als het snoer in de machine moet stopt hij op ongeveer een meter.
Ik was altijd erg enthousiast over Nilfisk. Mijn moeder heeft al 15 jaar een Nilfisk, maar ik heb ontzettend pech met mijn machine. Ik gebruik hem alleen voor stofzuigen in huis. Voor de auto heb ik een ander apparaat gekocht en deze zuigt de rommel bijna met matten en al op, echt geweldig.
Ik wil het apparaat nu terugsturen omdat ik voor dat geld toch wel een apparaat verwacht waar ik in ieder geval langer dan een week plezier van heb.

frankagr 26-06-2006

Nilfisk maakt nog steeds goede stofzuigers, alleen het handvat/uitsteeksel aan
de zuigbuis past kwalitaief niet bij de rest van de machine. Na 6 maanden licht
tot normaal gebruik, brak deze al af, en dan blijkt ineens dat de service en
garantie van Nilfisk niets voorsteld. Het hele service en reparatie gebeuren is
uitbetseed aan een firma die er nu al ruim 7 weken over doet om het te
repareren en dan moet ik ook nog eens 48 Euro betalen voor een