Dyson DC33 Allergy Musclehead Parquet grijs, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dyson DC33 Allergy Musclehead Parquet grijs, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

elsemike 25-11-2013

Deze Dyson stofzuiger is een mooi apparaat voor de gadgetfreak maar ook erg functioneel, omdat de stofzuigerkop echt onder elk meubelstuk bij ons thuis door kan. Nu kunnen we zelfs stofzuigen onder ons lage bed in de slaapkamer! Daarnaast is de stofzuigerkop zo gemaakt dat hij zich zelf aan past aan de ondergrond en hoef je geen knopjes meer te verschuiven om te schakelen tussen een tapijt en laminaat vloer wat erg fijn en gebruiksvriendelijk is. Verder was het aan het begin even wennen aan hoe licht de stang is tijdens het stofzuigen maar is dat naar verloop van tijd eigenlijk alleen maar heel fijn want dan is het minder zwaar om te doen. Een minpuntje is wel dat de stang niet al te lang is, die zou naar mijn mening wel wat langer mogen. Het legen van de stofzuiger bak, (ideaal zonder stofzuigerzakken) gaat heel makkelijk en snel zeker als je het vergelijkt met de ouderwetse stofzuigerzakken. Naast al deze gebruiksgemakken ziet hij er ook nog eens futuristisch en mooi uit en hoeft hij eigenlijk niet meer opgeborgen te worden na het stofzuigen ;-)