Siemens VSZ5XTRM7 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens VSZ5XTRM7 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

s huibregtse 05-04-2014
Geschreven voor: Siemens VSZ5XTRM7 wit

Een kleine krachtpatser, zo kun je de nieuwe stofzuiger van Siemens wel noemen. Ik was aangenaam verrast door de witte Siemens VSZ5 die er mooi uitziet en een handig formaat heeft. Alhoewel hij licht van gewicht is heeft hij een geweldig krachtig zuigvermogen. Zeker met een aantal katten in huis is dit heel erg fijn, de VSZ5 zuigt alle haren in no-time weg! Het snoer is lekker lang, handig voor het stofzuigen van het trappenhuis. Bovendien draait de stofzuiger makkelijk mee en is hij stabiel genoeg om niet snel omgetrokken te worden. Zag ik er met mijn oude stofzuiger telkens tegenop om te moeten gaan stofzuigen, met de Siemens VSZ5 vind ik het een feestje! Het enige wat ik mis bij deze stofzuiger is een klein zuigmondje met lange haren, daarom geen totaalscore van 10.