Hoover TC 1202 wit, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover TC 1202 wit, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

cheisz 14-10-2008

erg slechte stofzuiger.
opvangbak sluit slecht af, filter vervuild erg snel, stang te kort voor iemand van normale lengte (1.80m), snoer blijft vaak tussen wielen hangen, slang al 2x moeten repareren, zuigkracht neemt erg snel af, motor lijkt nu al versleten. kortom: NIET AAN BEGINNEN!

Annelies3 19-03-2008
Geschreven voor: Hoover TC 1202 wit, groen

Ook ik ben niet tevreden over de Hoover Alyx stofzuiger, heb deze nu iets langer dan een half jaar. De zuigkracht neemt snel af, hierdoor moet ik elke week de filter uitkrabben. Verder heb ik ook problemen met het verbindingsstuk tussen de stang en de slang, deze raakt los na een paar keer draaien (wat tijdens het stofzuigen toch regelmatig gebeurt). Verder trekt de stofzuiger (buitenkant) veel stof aan en moet je deze regelmatig afnemen. Al met al heb ik al een paar keer overwogen een nieuwe stofzuiger te kopen vanwege deze ongemakken.

jessy1977 24-01-2008
Geschreven voor: Hoover TC 1202 wit, groen

Vreselijk apparaat! We hebben 'm twee jaar en het liefst zou ik 'm vandaag nog over het balkon gooien. Filter is een ramp om schoon te maken, en zuigt ook niet hard...

scheerdyk peter 27-04-2007
Geschreven voor: Hoover TC 1202 wit, groen

Volkomen eens met de Fam.Smit!

Filter moet men regelmatig uitwassen,slechte zuigkracht,veel lawaai enz.
Krijg van winkel (niet van hoover!)nieuwe filter.
Tijdens een nazicht een vervangtoestel gekregen van Philips,was stukken beter.

Fam Smit-3 04-03-2007
Geschreven voor: Hoover TC 1202 wit, groen

Zwaar teleurgesteld; de stofzuiger is door een paar dikke minpunten zijn geld niet waard; wij gebruiken nu weer onze oude stofzuiger.
Minpunten: Veel lawaai, zwakke zuigkracht. Het leeggooien van het reservoir is makkelijk genoeg, maar geen pretje als er een beetje wind staat. Echter, ook het filter moet zeer regelmatig schoongemaakt worden en dat is een tijdconsumerend en vies klusje. Maar als je het niet zeer regelmatig doet blijft er van de zuigkracht helemaal niets over en verwarmt hij de kamer alleen maar (hij wordt heel warm).
Hij is licht, compact en wendbaar, maar opbergen is niet veel handiger dan een groot model omdat de slang niet goed weggewerkt kan worden.
Ook hebben wij onze vraagtekens bij de degelijkheid omdat de verbindingpunten van slang en zuigmond nu al rammelen en spontaan uiteenvallen.
Ons advies; niet aanschaffen.

opstalj 23-12-2006
Geschreven voor: Hoover TC 1202 wit, groen

Mooie compacte stofzuiger met helaas ook wat minpunten: Veel lawaai als hij op
2000W zuigt en nog erger: zijn zuigkracht is vrij zwak ...
Dit was met de AEG Cyclone stukken beter (hoewel die een max. vermogen van
1800W heeft !) ...