Bosch BSGL52202 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL52202 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

paula 40 02-01-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

Ik heb deze stofzuiger nu ruim een half jaar in mijn bezit. In het begin een hele fijne stofzuiger. Ligt, draait goed mee, zuigkracht was goed. Lekker lange snoer, alleen de slang beetje kort voor lange mensen.

Nu na een half jaar heb ik veel spijt van mijn aankoop. Stofzuiger vreet zakken, omdat anders de zuigkracht minimaal is. Bij een nieuwe zak gaat het weer een weekje maar als de zak nog niet helemaal vol is moet hij vervangen worden omdat hij gewoon geen zuigkracht meer heeft. Op gladde vloeren gaat het nog iets maar op tapijt is het een ramp. Hij laat kleine snippertjes gewoon liggen! Kortom ... Miskoop van het jaar! Ik was bij de winkelier al gewaarschuwd, maar vanwege snoerlengte en prijs toch gekocht. Heb veel spijt nu! Dat een stofzuiger na een paar jaar zijn zuigkracht verliest ben ik gewend, maar na een paar maanden is wel erg snel!

Officiële reactie van Bosch 07-01-2015

Beste Paula, Vervelend dat je stofzuiger niet naar wens functioneert. Gebruik je de originele zakken voor deze stofzuiger? Als je deze gebruikt en deze klacht blijft bestaan, adviseren we je de stofzuiger te laten nakijken door ons servicecenter. Hiervoor kun je hem inleveren bij de winkel van aankoop.

kloeres 21-05-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

Prima functionele stofzuiger, niet overbodig om te zeggen dat het lange snoer ideaal is. Op 1 plek in het stopcontact en ik kan het hele huis door, zelfs de trap op. Weinig accesoires, maar dat vind ik juist wel fijn.

Rieta 50 10-05-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

Rustige motor, zuigkracht is zeer goed,
draait makkelijk, groot voordeel is een lange snoer,en licht van gewicht.

Janneta 16-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

Hele fijne stofzuiger, alleen mis ik een hulpstuk om tussen de radiator te komen.Hij zuigt erg goed en is licht in gebruik. Het is een fijne stofzuiger in gebruik.

Rob van Cleeff 08-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

Dit is een fraaie en zeer krachtige stofzuiger! Zelfs mijn bijna 29 jaar oude tapijt in de woonkamer ziet er na de eerste zuigbeurt weer als nieuw uit!!

Tot nu toe heb ik geen spijt van mijn gedane keuze!

Ook het zeer lange snoer is ruim voldoende voor mijn 2-kamerflat.

gebruiker1954 08-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

Wat we eigenlijk missen zijn enkele hulpstukken zoals een smal mondje en een klein borsteltje die je aan de stang kan zetten

Henk Groot 01-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

Het is een dynamische stofzuiger. Heel handig is het lange snoer waardoor ik maar één stopcontact nodig heb in het huis.
De zuigkracht is geweldig!! Op de hoogste (regelbare) stand moet ik oppassen dat het tapijt niet opgezogen wordt.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat ik hem pas een paar weken heb.

jitske43 01-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

.deze stofzuiger is mooi licht van gewicht en zuigt prima!Ik ben erg tevreden met de aanschaf.
Een groot voordeel vind ik het lange snoer.
Al met al een goed apparaat, de duurzaamheid moeten we natuurlijk nog afwachten.

eerbe019 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

De stofzuiger heeft alles wat een mens nodig heeft. Vormgeving en vooral de kleur is leuk om te zien. Qua gebruiksgemak lijkt hij mij wel wat oudere mensen zwaar om op te tillen.
Fijne stofzuigerslang, Kortom ik ben er happy mee!

ted en hannah 19-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

de zuiger zuigt goed, prima zuigkracht, draait makkelijk om eigen as, heel lang snoer wat ontzettend veel ongemakken voorkomt. de vormgeving is leuk, en handig verstelbaar. of de stofzuiger duurzaam is geen idee, wij gebruiken deze nu een paar weken.

Ivon Brouwer 19-03-2014

mijn beoordeling:
Rustige motor, zuigkracht is goed,allen met de automa-
tische snoeroproller in het begin wat moeilijkheden,
omdat ik gewend ben aan een oprolknop,maar het is een
kwestie van wennen.
Groetjes Ivon

SylviavS 28-02-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

De stofzuiger is heel krachtig. Een groot verschil met onze 18 jaar oude stofzuiger. Met 2 honden in huis heel prettig! De verschillende standen voor de zuigkracht zijn heel nuttig. Verder is de stang gemakkelijk langer of korter te maken en is de zwenkbare zuigmond heel praktisch. Het enige minpuntje vind ik het meubelmondstuk. Het fluwelen randje is maar heel dun en klein, het mondstuk bestaat voornamelijk uit hard plastic waardoor de kans van beschadigen van de onze bank groot is. Hiervoor gebruik ik dan ook liever de gewone zuigmond.

Joyce Zumbrink 24-02-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52202 blauw

Ik heb deze stofzuiger nu een week en zou geen ander meer willen! Ik heb veel stofzuigers gehad maar deze is super omdat hij niet zwaar is en soepel achter je aan rolt.
Ook heeft hij een sterke zuigkracht wat ideaal is voor tapijt.
De stofzuiger mondstuk heeft wielen waardoor je makkelijk overal tussen en onderdoor kan.
15 meter snoer is ideaal omdat ik van boven naar beneden kan stofzuigen en niet steeds een andere stopcontact hoeft te pakken. Ook voor het stofzuigen van mijn auto is hij ideaal! Geen verlengsnoer meer nodig..
Ook het klik systeem van de buis en slang is handig , zo voorkomt het dat hij er niet uit kan glijden!
Tot nu toe ben ik dik tevreden met deze stofzuiger!