Electrolux Ultrasilencer ZUS3385P blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux Ultrasilencer ZUS3385P blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Bas129 12-08-2008

Plus: Lang snoer, motorvermogen
Min: de rest deugt niet, duurzaamheid is ver te zoeken......

Harts 13-01-2008

Stofzuiger gekocht nadat de miele uit elkaar viel. Deze is een stuk lichter en handelbaarder, rolt lekker mee en door het lange snoer heeft hij een groot bereik. wat inderdaad opvalt is dat hij erg stil is, wat een genot om hier mee te werken.

SmS 01-01-2008

Ik heb de stofzuiger nu een paar maanden en hij bevalt erg goed. Hij is handzaam en heeft een lang snoer, waardoor ik het hele appartement in 1x kan zuigen, zonder de stekker te hoeven verplaatsen. De zuigcapaciteit is zowel op de stang als op het apparaat makkelijk te regelen. En hij zuigt niet alleen goed, hij ziet er ook nog eens erg leuk uit. Al met al.. hij bevalt mij prima!

erijken 03-10-2007

Deze stofzuiger zojuist uit de doos gehaald en heerlijk mee gezogen. US van ZUS staat waarschijnlijk voor Ultra Silencer en dat is inderdaad zo. Zeker op de minimale stand is ie heel stil en zuigt ie uitstekend (je kan er bij telefoneren). Ik kwam er pas na 5 minuten achter dat ie op het minimum stond ! Op max. zuigt ie als een tierelier. Handige beugel, relatief licht, 3 hulpzuigmonden erbij. Lekker lang snoer, de 3385 rolt er lekker overheen. Degelijk en een uitwasbaar hepa-filter.

Enige minpuntje is misschien de kleine stofzak van 2,5 liter, die natuurlijk wel snel vol, maar weer niet duur, is.