Bosch BSD3023 grijs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSD3023 grijs, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

trunee 26-06-2015

vreselijke stofzuiger:
gaat stroef over tapijt
de luchtuitlaat zit bovenop (wie verzint zoiets) je krijgt die lucht in je gezicht, vooral in kleine ruimtes
stang is ergonomisch slecht
kan de stang niet van de slang halen om kieren te doen of iets wat slecht opzuigt weg te zuigen

Feike86 04-07-2014
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Echt een waardeloos apparaat. Snoer is te kort en rolt soms uit zichzelf op. Hij rolt echt totaal niet soepel met je mee. Filter gaat snel stuk en is peperduur. Slang blijft na een tijdje niet goed meer zitten dus elke keer als je hem meetrekt dan vliegt de slang eruit. Stang blijft niet goed staan als je hem erin klikt. Enige positieve wat ik wel kan melden is de zuigkracht. Deze is na ruim een jaar nog steeds goed bij mij.

arjoderoon 15-08-2012
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

heb deze stofzuiger al geruime tijd. hij doet het nog steeds. Kan niet oordelen of deze goed zuigt of niet (geen vergelijkingsmateriaal).

Wel een minpunt mbt het uitblazen van de warm lucht:
de sleuven staan precies zo dat de warme lucht naar voren uitgeblazen wordt. Als je dus voor de stofzuiger staat te zuigen krijg je dus steeds die warme lucht tegen je aan. dat is nou geen pretje.

Maximusch2008 02-02-2012
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

De tweede pro parquet plus die wij hebben aangeschaft het eerdere model heeft ons veel plezier opgeleverd, maar de verbeteringen aan deze zijn de achterdeur uit. Stok blijft niet in de houder staan, hij zuigt slecht, valt regelmatig om, en maakt ontzettend veel lawaai. We hebben nu een andere besteld, de bosch pro animal, ben benieuwd hoe deze gaat werken.

jose75 28-08-2011
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Wat een waardeloze stofzuiger. In het begin leek hij nog redelijk te zuigen, maar al snel moest ik op m'n knieen met een losse stofzuigermond alle broodkruimeltjes stuk voor stuk van de grond zuigen. Het lijkt nu meer een veredelde bezem dan dat hij kan zuigen.

Verder zeer onhandig dat hij de wind naar voren blaast, waardoor je bv bij het opgaan van de trap alle stofwolken al hebt weggeblazen voordat je de kans kreeg om ze op te zuigen.

Het snoer is vrij kort en rolt snel op als je net iets te hard aan je stofzuiger trekt.

Kortom: enorme miskoop!

wiggle46 13-05-2011
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Moest als 2e stofzuiger functioneren op de bovenverdieping, waar er weinig stof aanwezig is. Dacht het niet, snoer ging al na 2 weken kapot, de zakken gingen ook kapot, was dus veel geld kwijt aan nwe te kopen. herrie was voor mijn mede bewoners absoluut kwelling. en zuigkracht was goed in t begin, maar later waardeloos.

Swiffer 16-08-2010

Beste mensen,
Wij hebben nu een half jaar deze stofzuiger in gebruik. In het begin van de eerste halve stofzak zoog hij als een tierelier met veel herrie en vooral veel warmte. Daarna was de zuigkracht zo slecht dat hij moeite had met hagelslag en haren op parket.
We hebben hem teruggebracht naar de winkel en na 3 weken hebben we hem teruggekregen met een nieuwe motor.
Hij zoog weer als een tierelier tot ongeveer een eetlepel stof in de zak en weg was de zuigkracht...
Weer terug naar de winkel en na een paar weken kregen we hem weer terug met een nieuw onderdeel voor de stofzak.
Hij zuigt weer goed met een lege zak.(half volle zak wel vervangen).
De herrie en de hitte die hij uitstoot blijven hetzelfde.

mefeso 20-01-2010
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Wat een waardeloos geval!!!!!
Aanbieding bij BCC geweest. Volgens verkoper ècht een goede stofzuiger. "Ach ja... Bosch....zal wel goed zijn."
Niet dus!!!
Snoer tekort.
Je kan steeds de stofzuiger weer recht op zetten.
Snoer rolt om de haverklap op.
Onpraktische slang om stofzuiger weg te zetten.
Zakken zitten erg snel vol.
Nog nooit zo ontevreden geweest!

Lous13 08-01-2010

echt WAARDELOOS!
Na 3 maanden een echte stofzuiger gekocht! had ik eerder moeten doen.
#snoer rolt op als er teveel spanning op staat
#stofzuiger draait en kantelt bij de minste beweging van de slang
%lucht blaast steeds in je gezicht
#stofzak in no time vol
#geen zuigkracht!

chantal75 10-10-2009
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Deze stofzuiger is mij aangeraden door een medewerker van media markt. Het is een waardeloze stofzuiger. Heb deze stofzuiger ongeveer een jaar en word er helemaal gek van want:
1. Slang valt uit stofzuiger
2. Stofzuiger blast
3. Stofzuiger snoer is te kort
4. Snoer rolt vanzelf weer op tijdens stofzuigen als er teveel spanning op komt.
5. Stofzuiger valt regelmatig om.
6. Stofzuiger past slecht op trap treden.

Goudblok 07-10-2009
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Ik heb de bosch pro-parquet 3 nu ongeveer een jaar in mijn bezit.

Een prima stofzuiger die echt heel krachtig zuigt. Alleen de zakken zijn een probleem. Als je niet de orginele boschzak gebruikt maakt zit hij niet helemaal goed en maakt hij een irritant hoog fluitend geluid (de lucht die langs de zakopening zuigt). Ook zuigt hij niet goed en komt er veel stof naast de zak terecht.

Ik ben nog op zoek naar een zak die wel goed past van een alternatief merk. Dus als iemand een tip heeft....

nikki007 06-07-2009
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Na vervanging van de Boschstofzuigerzak door een door de fabrikant voorgeschreven stofzuigerzak is de stofzuiger niet meer in staat om rijstkorrels of iets dergelijks op te zuigen; het is tijd om deze stofzuiger in te wisselen voor een ander merk.

wimpert 06-05-2009

Waardeloze stofzuiger!
Valt snel om. Zuigkracht is na een jaar volledig weg.
twee van de drie wieltjes die eronder zitten zijn al afgeknapt en het snoer rolt al niet meer automatisch op.
Niet kopen!
Gaat morgen terug naar winkel omdat er (dat wel) twee jaar garantie op zit.

eppie1971 15-04-2009
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Recent hebben wij een nieuwe stofzuiger gekocht: de Pro Parquet Plus Hepa 2000 W. Na advies door de verkoper bij Media Markt leek dit zeker een goede opvolger van ons oude beestje. Helaas blijkt nu na een aantal weken dat de stofzuiger absoluut niet aan onze verwachtingen voldoet. Er zijn 4 punten die heel onhandig zijn:
1. Het snoer is veel te kort, we moeten nu alleen al voor de huiskamer 3 keer van stopcontact wisselen!
2. Het snoer rolt automatisch in als er maar een beetje spanning op het snoer staat, hierdoor is het bereik nog kleiner dan het al is en valt de stekker af en toe zo maar uit het stopcontact: en rolt zich vervolgens op topsnelheid op - levensgevaarlijk!
3. De stofzuiger blaast naar de voorkant uit: je staat dus continu in de wind. Dit is heel vervelend.
4. De stofzuiger valt bij het minste of geringste om of op zijn kant.
We zijn absoluut niet blij met onze nieuwe stofzuiger en we vinden het onbegrijpelijk hoe deze ontwerpfouten in dit product terecht gekomen zijn!

r-s-b 11-01-2009
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Ben er erg tevreden over, doet gewoon wat je van een goede stofzuiger mag verwachten. krachtig, goede wielen en extra zuigmond voor parket/hout.

Kieskeurigegebruiker 14-11-2008
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Geweldig apparaat, ik weet niet waar mijn voorgangers problemen mee hebben. zuigkracht is geweldig misschien wel te veel!! Groot voordeel de rubbere wielen, geen krassen zoals bij de meeste andere stofzuigers. echt een aanrader!! behuizing is echt een bosch gewoon goed!

Peetje 31-05-2008
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Deze bosch gekocht nadat hij werd aanbevolen door verkoper ivm krachtige motor gekocht.

Echter Stofzak snel vervuild ,
daarna weinig zuigkracht meer,
ondanks dat de zak nog niet vol zit en de sterke motor....

Hij maakt veel irritant geluid; hoog geluid, ik vind het geen pretje om mee stof te zuigen.

Helaas vind ik het dus een echte miskoop.
Niet kopen dus !

Pieter62 07-05-2008
Geschreven voor: Bosch BSD3023 grijs, zilver

Zuigt heel slecht. Waardeloos ding gebleken.
Jammer genoeg voor deze gekozen na positief verhaal van verkoper.
2000 watt zou toch genoeg moeten zijn voor een stofzuiger om goed zijn werk te kunnen doen? Kan er helaas denk ik niet meer mee terug.......