Hoover TFS 7186 zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover TFS 7186 zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,6

patriesrik 19-04-2009
Geschreven voor: Hoover TFS 7186 zwart, grijs

Ik heb deze stofzuiger nu bijna 1 jaar en dat is al veels te lang. De stofzuiger zuigt erg slecht. Na iedere stofzuigactie moet ik de slede leegmaken, de filters stofvrij maken met de lucht-compressor, zodat alle stof eruit is. Heb ik net weer een kamer gedaan, kan ik weer alles leegmaken en schoonspuiten.
Met de onze verbouwing was het helemaal niet te doen, want een beetje stofgruis zorgde ervoor dat het filter snel verstopt zat.
De stofzuiger heeft ook een pluspunt en dat die niet kapot te krijgen is. De stofzuiger zwenkt niet goed op z'n wielen en maakt ook erg snel een koprol of een wheely.
Ik zal daarom deze stofzuiger niet snel aan iemand anders aanraden.

eltim 20-01-2008
Geschreven voor: Hoover TFS 7186 zwart, grijs

sedert november 2007 in mijn bezit.. 1800 watt stofzuiger maar zuigen doet deze Hoover minimaal. paar dagen geleden retour gebracht naar elektronica zaak bij groot winkelplaza bij muiderberg.
Daar werd gemeld dat 1800 watt vermogen voor de motor geldt maar dat er mogelijk maar 300 watt overblijft bij de zuigmond. Stofzuiger wordt nu opgestuurd naar fabrikant. Over 2 weken hoop ik heb ik stofzuiger retour. Ik zal bevindingen aanvullen.