AEG ACX6320CD wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG ACX6320CD wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Exten 12-10-2009
Geschreven voor: AEG ACX6320CD wit

Hij zuigt heel goed. Het mondstuk werkt fijn. Fijn ook dat er 2 parkeerstanden op zitten. Ik vind hem niet meer lawaai maken dan een andere zware stofzuiger. Tenzij je een knikker opzuigt, je schrikt je een hoedje.(die gaat rondtollen in die plastic bak) Wat ik jammer vind is dat het eerste filter heel gauw verstopt zit, (zo gauw je een snoeppapiertje opzuigt moet je hem uitzetten en het papier verwijderen anders blaas je je stofzuiger op)het hepa filter is ook gauw vies, maar dat zegt meer over hoe goed hij werkt.
Wat ik wel storend vind is dat de aanknop een draaiknop is. Elke keer dat je hem uitzet moet je bukken. (en stiekem doe je dat toch vaak)
De kap die over de bak zit vind ik ook wat fragiel aanvoelen.

Davidp 15-03-2008
Geschreven voor: AEG ACX6320CD wit

Apparaat maakt veel lawaai, onhandig in gebruik, steel valt er steeds af. Bak is heel snel vol en verstopt waardoor het apparaat gaat kloppen. Hepa filter kun je na 3 keer stofzuigen weer afspoelen. Absoluut een miskoop.