Samsung SC15F30WE oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung SC15F30WE oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

gustaf 17-04-2015
Geschreven voor: Samsung SC15F30WE oranje

apparaat zuigt fantastisch , behalve dan niet met de bijgeleverde Petbrush
deze petbrush zuigt waardeloos en valt steeds uit elkaar , daar had ik deze stofzuiger wel voor gekocht , wel maakt de petbrush niet zo veel herrie als andere merken harenborstels, de stofzuiger zelf maakt weinig herrie dat is fijn , de andere borstels zuigen wel goed , alleen het de hulpstokken zijn 3 in een dat is onhandig en de kierenzuiger is scherp als die geklikt op de andere borstel zit , dus als je niet voorzichtig bent en te hard drukt dan een kras op je bijv houten kastje ,het cyclone filter is handig , daardaar hoef je maar eens ik dan , en zuig twee keer per dag ( katten en vogels ), de stofzak eens in de drie vier maanden te vervangen want door cyclonefilter die je steeds leeggooid als die vol zit , gaat de stofzak zeer lang mee , en blijft goed zuigen ,
ik dacht dat ik door hepa 13 wel inder last van stof zou hebben , maar dat maakt niet uit , had eerst hepa 10 , maar ja de uitblaaslucht zal wel schoner zijn ? Het apparaat is best zwaaar en en rolt nniet zo fijn en licht mee op tapijt , wel op een gladde vloer ,