Philips Expression FC8611 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Expression FC8611 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

J Hendriksen 29-10-2011

Een top stofzuiger. Ik ben een man (militair) en doe wekelijks een rondje met de stofzuiger door het huis. Hiervoor hebben wij gehad een Vorwerk en een Dyson stofzuiger. De FC8611 zuigt beter, is veel lichter en dus makkelijker te tillen. Denk hierbij aan het zuigen van trappen. Ik heb nog mankementen aan deze stofzuiger kunnen ontdekken. hiermee is ook de prijs kwaliteit verhouding volledig okay.

RobinZoetermeer 03-06-2011

Ik heb deze stofzuiger nu al een tijdje en wat ik toch wel erg jammer vind, is dat die zo vreselijk veel lawaai maakt als je hem op de maximale zuigstand zet. Het lijkt net of er een straaljager vertrekt! Mijn volgende stofzuiger wordt dus eentje zonder stofzak, in de hoop dat die wat stiller zal zijn. Wat ook jammer is, is dat geen parketborstel meegeleverd wordt, zou wel zo handig voor laminaat. Voor de rest doet 'ie het goed trouwens :-)

poetser 10-03-2011

De zuigkracht neemt heel gauw af, zodat je heel snel een nieuwe zak moet plaatsen.
De hulpstukken kan je aan de steel bevestigen, maar is niet handig.

Carolien1969 22-08-2010

Sinds 2 weken deze stofzuiger in bezit en bevalt erg goed. Zowel op vloerbedekking, tegels en linoleumvloer prima resultaat. Vergeleken met mijn oude stofzuiger is deze echt heel stil en vanwege mijn lengte is de telescoopstang ideaal. Had hiervoor een stofzuiger zonder stofzak maar ik ben toch weer terug op de oude vertrouwde stofzuiger met stofzak. Geen gedoe meer met filters uitkloppen en stofhappen bij het legen van de volle stofbak.

Dj_madone 04-07-2010

Ik heb Gisteren de FC8611 gekocht en hij bevalt me nu al prima, moest er weer € 100,00 incl verwijderingsbijdrage voor betalen maar tot nu toe is het me wel elke euro waard.
Ik heb vloerbedekking laminaat en plavuizen maar op alle 3 de ondergronden doet hij prima zijn werk, ik heb zelf een kat deze laat veel haren achter en dat is vaak een hels karwij om deze te verwijderen maar ik was gisteren in een half uurtje klaar incl een stoffe bank vol haren. Ik zeg heb je een huisdier en wil je graag van alle haartjes etc af dit is een prima apparaat om het voor elkaar te krijgen, wat betreft de stofzuiger zakken nog geen ervaring maar als ze snel vol zitten betekend dat dat de stofzuiger goed zijn werk doet lijkt me :) Ik vind het zeker een aanrader en bedank ook iedereen op kieskeurig voor zijn revieuws heeft mij in ieder geval goed geholpen met mijn keuze,
Nog even een kanttekening voor de persoon met de 2 metalen buizen in plaats van telescoop buis heb je wel de FC8611 want deze word hier standaard mee geleverd, een goedkoper type heeft dit niet maar daarom is hij ook goedkoper, veel zuig plezier voor de mensen met deze stozuiger

Potters J 02-07-2010

Deze stofzuiger 2 weken in bezit en 4 keer gebruikt blijkt toch rommel eerste klas.
de stofzuiger slang is al 5 keer losgekomen van de stofzuiger deksel.
De bajonet sluiting heeft geen echt voelbare klik.
Daardoor schiet ie makkelijk los.
Verder was op de doos een inschuifbare buis te zien maar is gewoon een lange uit 2 stukken buizen aan elkaar en niet in te schuiven.
We hebben hem terug gebracht en een andere gekregen maar die had hetzelfde probleem met de bajonet koppeling.
Weer teruggebracht en geld terug gekregen. advies : NIET kopen.

paulklaassen78 04-04-2010

Prima stofzuiger voor een prijs van EUR 79,00. Hepa filter zorgt voor schonere luchtuitgave. Voordeel is dat dit filter afspoelbaar is en je dus niet ieder jaar een nieuw (duur) filter hoeft te kopen.

Doet wat ie moet doen, goed zuigen met grote aan / uit knop. Zuigmond sluit goed aan, aan de zak, dus daar geen problemen meer.

Enig nadeel is dat de stofzuiger waarschijnlijk meer herrie maakt dan een opstijgende straaljager.

retep43 12-02-2010

Is het nog niemand opgevallen dat gat in het deksel niet goed aansluit op de stofzuigerzak, en het opgezogen vuil tussen de aansluiting en de zak wordt gezogen, en zo het fitler achter de zak al na 1 zuigbeurt al helemaal vol zit?
Ik heb de mijn gisteren gekocht en ga meteen kijken of ik hem terug kan brengen, want dit is gewoon een ontwerpfout van jewelste, en
zie ik het niet gebeuren dat philips een nieuw deksel gaat maken.
Trek de slang er maar af en doe het deksel maar dicht, dan zie je dat het gat niet aansluit op de rubber stofring van de zak en er dus
vuil tussen door schiet.
De ruimte waar de zak in zit is dan ok net zo smerig als hetgeen wat in de zak terecht komt, en dat kost je dus meer
filters die achter de zak zitten dan stofzuigerzakken, dus niet kopen zou ik zeggen.
Er zijn ook nog wat andere typenummers van deze stofzuiger, dus let op dat je niet hetzelfde model koopt.

fracam107 02-10-2009

Deze stofzuiger ruim twee weken in het bezit. De eerste indruk is zeer positief.Zuigkracht op de(voornamelijk )vloerbedekking is uitstekend. Omtrent de zuigkracht op andere ondergrond kan ik geen oordeel vellen. Hij is niet stil,maar de buren zullen hem zeker niet horen. Lekker lang oprolbaar snoer. Positief ook de electronische zuigkracht regeling.(heeft de FC 8600 niet)Het enige (klein) minpuntje is dat de aansluiting van de slang op de slede niet voorzien is van het z.g. draaitop systeem waardoor hij soms iets minder volgzaam is. Maar echt hinderlijk is dit niet. En tot slot zeer positief is het filtersysteem en de stof-vang zak.Mede hierdoor wordt een effectief wattage van 350 bereikt.Omtrent de duurzaamheid moet ik vooralsnog een cijfer schuldig blijven.

mcouvreur 17-04-2009

Dit product heeft gezien de prijs die ik ervoor betaald heb, (€ 79,-) een zeer gunstige prijs/kwalititeit verhouding.
En beschikt zeker gezien de prijs over een aantal belangrijke mogelijkheden. o.a;
- 12 hepa filters, die meer dan 90 % van het stof filteren en dus allergiën tegengaan.
- lang snoer
Wat betreft de duurzaamheid, dit kan ik nog niet goed beoordelen, maar tot nu toe geen klachten. Apparaat heeft zeker een degelijke uitstraling.

Twanh 02-02-2009

We hebben de stofzuiger sinds 1 week en voornamelijk gebruikt voor een kleine verbouwing in het huis. Stofzuiger heeft goede zuigkracht en verliest deze ook niet snel. Tevens rolt stofzuiger gemakkelijk door de kamer en heeft deze gemakkelijke opzetstukjes. Al met een een prima stofzuiger die reeds zijn dienst uitstekend heeft bewezen. Huisvuil zal een eitje zijn vergeleken met het grove vuil dat hij nu al aan kant heeft gezogen.