Bestron DYL 1400S blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DYL 1400S blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

stofzuig 08-07-2010
Geschreven voor: Bestron DYL 1400S blauw

Ik heb deze stofzuiger gekocht bij Kde ijkshop indertijd, en ging er de dag erna mee terug.
Heeft u hem gebruikt?
vroegen ze.
ik zei: ja, anders kon ik er niet achter zijn gekomen dat hij niet goed werkt!
In mijn geval was het defect dat het snoer zichzelf weer naar binnen trok.
Helaas, zeiden ze, dan mogen we hem niet terugnemen!
Wat een krankzinnige regel!
Je mag een produkt dus niet uitproberen, hoe moet je er dan achter komen of het werkt?
Nu lees ik in het andere review dat de winkel van die andere klant dat wél deed. Fraai is dat! Ik zit dus al tijden met een apparaat waarvan de stekker zichzelf steeds uit het stopcontact trekt door te trekkracht van de stofzuiger. Niet handig.

Erwin Jansen 11-07-2008
Geschreven voor: Bestron DYL 1400S blauw

Deze stofzuiger na 5 min. gebruik uitgezet, ingepakt en weer teruggebracht naar de winkel.

Wil je een eigen luchtalarm voor thuis hebben en dat de buren bij voorzorg al de deuren en ramen sluiten, dan moet je dit apparaat aanschaffen.

Niet normaal wat een oorverdovend lawaai dit monster maakt!

Ik heb zelf een Decibelmeter en die slaat op een meter afstand uit op 96 dB!
(vergelijk; een autoclaxon produceerd 103 dB)

Ook valt de zuigkracht voor deze 1400 Watt stofzuiger zwaar tegen.
Mijn helaas deze week overleden 20 jarige Miele van 1200 Watt zoog zeker 2x zo sterker.

Deze stofzuiger geeft tevens een zeer ondegelijke indruk, dus naar mijn idee is die waarschijnlijk na een jaar al volkomen gesloopt.
Qua gewcht is die te laag zodat die tijdens gebruik alle kanten opzwaait.

Kortom; waardeloos apparaat!

Maar ja, wat verwacht je natuurlijk ook voor die prijs.

Inmiddels zonder probleem de Bestron kunnen inruilen voor een vertrouwde Miele.