Philips FC8613 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips FC8613 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

housekeeper 11-11-2010
Geschreven voor: Philips FC8613 rood

Al heel wat stofzuigers versleten. Laatste was een Siemens, dat nooit meer (na 1 jr versleten rolmechaniek, stangen etc.) De Philips was een gokje. Voor 89 euro gekocht bij Mediamarkt. Gokje heeft goed uitgepakt. Stofzuig nu voor mijn plezier. Enorme zuigkracht. Waar voorheen na het stofzuigen nog overal haren van de hond lagen is het nu brandschoon. De vloerkleden zien er na zuigen als nieuw uit. De zak is wat klein en dus snel vol. Maar ja, voor 2 euro heb je bij Action 10 zakken dus wat zou ik mopperen. Zak is snel te verwisselen. Stofzuiger is lekker compact en lichtgewicht. Enig minpuntje is de bevestiging van de accessoires aan de stang. Lastig er in te krijgen, eenmaal bevestigd blijft het niet zitten. Verder prima prijs/kwaliteit verhouding.