Miele Complete C3 Cat&Dog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Cat&Dog op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jansen 25-05-2023

Super stofzuiger

Super fijne stofzuiger van een super kwaliteit. Mijn vorige Miele ging na 18 jaar stuk. Ik wil nooit meer een ander meek voor stofzuiger!

Pluspunten

• Veel accessoires erbij
  • Erg lange steel (super voor lange personen)
  • Grote actieradius
  • Erg krachtige zuigkracht
  • Makkelijk zak en filters wisselen

Sascha 07-05-2023

Beste stofuizger in tijden

Goede zuigkracht en veel opzetstukken meegeleverd. Grote stofzuigerzak waardoor deze minder vaak vervangen hoeft te worden

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Goede accessoires
  • Stil
  • Grote inhoud stofzuigerzak

Minpunten

• Zwaar en groot

Sannemarianne 05-05-2023

Heel blij met deze stofzuiger

Nog nooit een stofzuiger gehad met zulke goede zuigkracht! Het speciale opzetstuk voor de bank werkt geweldig. Ook het lange snoer is erg fijn. Het enige minpuntje is dat hij redelijk zwaar is, maar dat neem ik voor lief.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer
  • Opzetstuk voor haren

Minpunten

• Zware stofzuiger

Olaf.nl 21-01-2023

uitstekende stofzuiger

We hebben deze stofzuiger op 29-12-2022 gekocht, hij bevalt ons zo goed, dat we op 20-01-2023 er nog een hebben gekocht voor de bovenverdiepingen,van ons huis!

Pluspunten

• Zuigt uitstekend,en goed instelbare zuigkracht
  • lekker wendbaar.

Minpunten

• geen

t**********@z******* 20-11-2022

Super stofzuiger

Stofzuigen is nog steeds niet mijn hobby maar sinds mijn nieuwe Miele Complete C3 Cat&Dog heb ik er geen hekel meer aan.
De turbo borstel maakt mijn hoogpolige vloerbedekking op de bovenverdieping zonder veel moeite weer vrij van kattenharen e.d.
Met de andere borstel vlieg ik beneden over de marmeren vloer. Het snoer is lang genoeg en het geluid is gedempt. Dus voor mij is het een fantastische stofzuiger.

Pluspunten

• Turboborstel
  • Lang snoer
  • Gedempt geluid

Sylvia K 08-08-2022

Een tevreden klant

Super blij met onze nieuwe stofzuiger geschikt voor alle soorten vloeren voor het bankstel zelfs voor de gordijnen met een lange oprolbare snoer. Maakt weinig herrie vind ik. Ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Alle hulpstukken bij de hand
  • Goeie zuigkracht
  • Geluid valt mee

t**********@z******* 31-07-2022

Een echte aanrader

Mijn nieuwe Miele stofzuiger C3 Cat&Dog met turboborstel bevalt mij buitengewoon goed.
Mijn vorige Miele stofzuiger heeft het
zeker 18 jaar volgehouden. Maar je merkt toch dat de nieuwe stofzuigers van Miele nog meer gebruiksgemak vertonen. Zoals het langere snoer , de verschillende standen die je heel makkelijk kunt instellen. En de stofzuiger glijdt veel beter achter je aan. De turbobostel zuigt mijn tapijt echt schoon.
Ik ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• Turboborstel
  • Langer snoer

b*********@g******** 24-07-2022

Voor gewoon gebruik prima stofzuiger maar met de extra turbo borstel zijn wij niet tevreden ,die is veel te agressief voor de vloerbedekking

Pluspunten

• gewone borstel prima

Minpunten

• turbo borstel waardeloos

Zwieb 06-06-2022

Miele Complete C3 Cat&Dog is geweldig

Na ruim 12 jaar stopte onze oude Miele stofzuiger er mee, dus snel op zoek naar een nieuwe. In verband met verharende huisdieren viel mijn oog op deze stofzuiger en thuisgekomen direct uitgeprobeerd. Wat een geweldige stofzuiger is deze. Werkelijk alle haren die waar dan ook op of aan zaten verdwenen als sneeuw voor de zon. Enorm blij met de aankoop.

Pluspunten

• Super Zuigkracht
  • Turboborstel is geweldig

Rambo uit priko 15-04-2022

Miele. Beter en beter. Elke cent waard. Service is TOP.

Heel erg tevreden over de Miele Complete C3 Cat&Dog Stofzuiger. Het product is geweldig. Wij zijn erg tevreden.
Wat ik zelf veel belangrijker vind bij zo’n dure aankoop is de service wat ik van Miele verwacht. Nou bij deze hebben ze mijn verwachting overtroffen. Bij het wisselen van de stofzuigerzak ging het hele stofzak slede de container in. Ik was niet thuis.
Contact gehad met Miele en 2 dagen later kosteloos nieuwe slede ontvangen.
Vandaag nieuwe steel en handgreep besteld. Mijn kinderen vinden het leuk om met deze dure speeltje te spelen. Dan gaat er weleens iets stuk.
De Miele Complete C3 Cat&Dog is ook te gebruiken in een stille functie dan heeft die weliswaar niet volle zuig capaciteit maar wel stil. Ondanks dat wij geen honden of katten hebben zijn wij erg tevreden.

Pluspunten

• Verschillende zuigkracht optie
  • Lange snoer
  • Kwaliteit
  • Service
  • Extra filter voor huisdieren haartjes en nare geur

Minpunten

• Prijzig ( zeker waard- service van Miele top)

Dt-tje 26-02-2016

Altijd stofzuigers gehad van Miele. Ook deze bevalt weer erg goed. De vorige heeft onze verbouwing niet overleefd, eigen schuld..
Vooral die speciale borstelkop is super, de haren vliegen van het kleed en de bank af.
Ideaal de zwenkwielen en vele opzetstukken.

Keizer189 15-08-2015

Nog nooit zo'n waardeloze stofzuiger gehad, na 2 reparaties, komt niet weer het filter en de deksel omhoog. Vast geplakt met plakband en voet op de klep helpt ook al niet meer. Borstels van de zuigmond zijn versleten en ook was de snoeroproller stuk.
Service van Miele was ook ver te zoeken.

Voor 250 euro mag je toch wel wat meer kwaliteit en service verwachten

Despereaux 07-02-2016

dank voor deze review, ga nu zeker naar een ander merk kijken!